اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عسلویه خبر داد

برگزاری 150 ویژه‌برنامه قرآنی و مذهبی در عسلویه

فرمانده سپاه عسلویه از برگزاری 150 ویژه‌برنامه قرآنی و مذهبی در عسلویه خبر داد.

برگزاری 150 ویژه‌برنامه قرآنی و مذهبی در عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، خلیل رفعتی شامگاه چهارشنبه در نشست مسئولان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای نشر ارزش‌های پاسداری در جامعه است.

وی افزود: ترویج معنویت از مهم‌ترین برکات ماه رمضان است و این فرصت‌های ارزشمند را نباید از دست داد. 

فرمانده سپاه عسلویه خاطر نشان کرد: بهترین عمل در ماه مبارک رمضان پرهیز از گناه و محرمات الهی است و باید از این نعمت برای امر خودسازی استفاده کامل را بکنیم.

رفعتی تصریح کرد: فرد روزه‌دار با تشنگی و گرسنگی خود در روزهای گرم این ماه، تشنگی و گرسنگی روز قیامت را به یاد می‌آورد و آدمی باید همیشه خود را در محضر خدا بداند. 

وی به سوره مبارکه بقره اشاره کرد که خداوند می‌فرماید:" یَاأَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ کُتِبَ عَلَیْکُمُ الصِّیَامُ کَمَا کُتِبَ عَلَى الَّذِینَ مِن قَبْلِکُمْ لَعَلَّکُمْ تَتَّقُونَ" و افزود: در این آیه بر اهمیت روزه تاکید شده و خداوند بر پرهیزگاری و روزه‌داری تاکید کرده است.

رفعتی به چگونگی وارد شدن بر ماه مبارک رمضان و نیز فضیلت‌های این ماه اشاره کرد و گفت: ما باید در این ماه با مبارزه با نفس، عبادت و تلاوت قرآن توشه کامل را در این ماه به‌ دست آوریم.

وی یادآور شد: ما باید از فرهنگ پاسداری، پاسداری کنیم و یک پاسدار ویژگی‌هایی دارد که عبارتند از ایمان و تقوا، ولایت‌پذیری، جهاد با نفس، ایثار و از خود گذشتگی، شجاعت، مردانگی که برای حفظ این ارزش‌ها باید امروز بیش از پیش در جامعه تلاش کنیم که ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای نشر این ارزش‌ها در جامعه است.

فرمانده سپاه عسلویه از برگزاری 150 ویژه‌برنامه قرآنی و مذهبی در عسلویه خبر داد و اظهار داشت: این برنامه‌ها با همکاری سپاه و بسیج و سایر دستگاه‌ها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2451/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول