اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

نظارت بر بسیج و سپاه در سمنان با جدیت دنبال می‏شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: نظارت بر عملکردها همچون موتور محرکه عمل می‏کند و نظارت بر بسیج و سپاه در سمنان با جدیت دنبال می‏شود.

نظارت بر بسیج و سپاه در سمنان با جدیت دنبال می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر رعایتی در کارگاه توجیهی و تخصصی که با حضور مدیر پیشگیری و برخورد با تخلفات در سازمان بسیج مستضعفین، مسئول نمایندگی ولی فقیه، مسئول نظارت و تأیید صلاحیت سپاه استان سمنان و مدیران نظارت و تأیید صلاحیت نواحی و شعب حوزه‌های مقاومت سپاه قائم آل محمد(عج) در مجتمع فرهنگی تفریحی شهید کلاهدوز شهمیرزاد برگزار شد، اظهار کرد: از آنجا که مدیر عقیدتی و نظارت در سپاه، انسانی صادق، آبرومند و الگوست، باید نسبت به آبروی افراد حساس بوده و همچون موتور محرکه‌ای باشد که افراد را به سوی معنویت بکشاند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: مدیر عقیدتی و نظارت در سپاه اگر در کارها بلغزد، دیگران نیز خواهند لغزید؛ بنابراین باید احساس مسئولیت بیشتری کند تا لغزشی انجام نگیرد.

رعایتی گفت: بسیجیان و پاسداران حافظان ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند و در این راستا، مسئولان و مدیران نظارت و تایید صلاحیت در سپاه، رسالت سنگین و خطیری بر دوش دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: کار نظارت بسیار مهم و حساس است و باید با جدیت پیگیری و دنبال شود تا بتوانیم مأموریت خود را در این عرصه و در این برهه از زمان به نحو شایسته و مطلوبی انجام دهیم.

انتهای پیام/74002/صا/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول