اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبر داد

برگزاری ویژه‌برنامه‌های مختلف در روز عفاف و حجاب در سپاه زنجان

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ویژه‌برنامه‌های مختلفی در روز عفاف و حجاب برگزار می‌کند.

برگزاری ویژه‌برنامه‌های مختلف در روز عفاف و حجاب در سپاه زنجان

سید جعفر موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به نامگذاری 21 تیرماه با عنوان روز عفاف و حجاب اظهار کرد: در این روز ویژه‌برنامه‌هایی با حضور کارشناسان مختلف در زمینه عفاف و حجاب و خانواده برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این کارشناسان با حضور در صدا و سیمای مرکز زنجان و برنامه خانواده درباره مسائل مربوط به عفاف و حجاب، برنامه‌های مختلفی را برگزار می‌کنند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به برنامه‌های سازمان بسیج جامعه زنان در روز عفاف و حجاب اشاره کرد و افزود: این سازمان نیز ویژه‌برنامه‌های مختلفی از جمله نمایشگاه و همایش استانی عفاف و حجاب برگزار می‌کند.

وی عنوان کرد: حجاب یکی از ویژگی‌های زنان انقلابی کشورمان در زمان انقلاب اسلامی ایران بوده است.

موسوی با بیان اینکه بیش از نیمی از جمعیت کشورمان را جامعه زنان تشکیل می‌دهد، تصریح کرد: امید است بحث عفاف و حجاب در افکار عمومی و زندگی روزمره مردم جاری باشد.

وی با بیان اینکه عفاف و حجاب به عنوان یک ابزار تبلیغی در کشورمان مطرح نیست، گفت: باید به بحث عفاف و حجاب به عنوان یک اعتقاد و سنبل پایداری به ارزش‌های دینی، اسلامی و الهی پرداخته شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، اضافه کرد: بسیجیان و آحاد مردم ولایتمدار استان زنجان به این قضیه به خوبی واقف هستند.

وی با تأکید بر اینکه همه وظیفه داریم عفاف و حجاب را به عنوان یک موضوع اصلی در برنامه‌های زندگی، آموزشی‌ و تبلیغی خود قرار دهیم، تصریح کرد: متولیان فرهنگی در جامعه باید به موضوع عفاف و حجاب توجه ویژه‌ای داشته باشند.

موسوی اضافه کرد: این اقدام کمک مؤثری در ایجاد اعتقاد قوی پسران و دختران درباره عفاف و حجاب می‌کند.

وی با اشاره به اینکه جوان‌ها باید به مسئله عفاف و حجاب توجه ویژه‌ای داشته باشند، گفت: عفاف و حجاب ابزار مصونیت‌بخش انسان‌ها به ویژه نسل جوان محسوب می‌شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اذعان داشت: جوانانی که با حیا و عفت حجاب اسلامی و حدود شرعی را رعایت می‌کنند در زندگی موفق‌ترند.

وی اظهار کرد: معمولاً گناهان و تمایلات نفسانی را کسانی مرتکب می‌شوند که به موضوع حجاب بی‌اعتقاد و کم‌اعتقاد هستند.

موسوی، ترویج عفت را نشانه‌ای از شخصیت و پاکدامنی انسان دانست و افزود: حجاب به عنوان یک سنگر محکم، انسان را از تمایلات شیطانی حفظ می‌کند.

وی با بیان اینکه باید نسبت به موضوع عفاف و حجاب به عنوان یک دید کارشناسی و اصلاحی نگریسته شود، گفت: با این اقدام جامعه به ویژه قشر جوان نسبت به موضوع شرعی و الهی حجاب بیشتر آگاه می‌شوند.

انتهای پیام/73008/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول