اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

حجاب و عفاف ابزار موثری برای مصونیت جامعه از انحراف است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ 36 سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: حجاب و عفاف ابزار موثری برای مصونیت جامعه از انحراف است.

حجاب و عفاف ابزار موثری برای مصونیت جامعه از انحراف است

حجت‌الاسلام قنبرعلی نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به نامگذاری 21 تیر ماه با عنوان روز عفاف و حجاب اظهار کرد: یکی از ضروریات دین اسلام مسئله عفاف و حجاب است.

وی حجاب را ابزار موثری برای مصونیت جامعه از انحراف دانست و تصریح کرد: با افزایش تهاجم فرهنگی از طریق اینترنت و ماهواره بی‌بند و باری و بی‌عفتی در جامعه اسلامی رواج می‌یابد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ 36 سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اضافه کرد: با بی‌عفتی و بدحجابی قشر جوان از آرمان‌های اسلام دور می‌شوند.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه (س) خود را از نامحرم نابینا می‌پوشاندند، گفت: امروز زنان جامعه باید با الگوگیری از حضرت فاطمه (س) ادامه‌دهنده راه ایشان باشند.

نجفی با بیان اینکه دشمنان اسلام تلاش می‌کنند تا حجاب اسلامی یکی از احکام بزرگ شیعیان پایمال شود، افزود: با اطلاع‌رسانی مناسب باید اهمیت عفاف و حجاب برای نسل جوان بازگو شود.

وی با تاکید بر اینکه همه مردم باید در حفظ مطالبات اسلامی و مسائل دینی مقید باشند، اظهار کرد: حجاب مختص زنان نیست و به مردان نیز تعلق دارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ 36 سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه جوانان باید با بصیرت از توطئه‌های دشمنان آگاه شوند، گفت: یکی از سفارشات مهم دین اسلام برای مسلمانان داشتن عفت و پاکدامنی است.

وی به نقش والدین در حجاب و عفاف فرزندان اشاره کرد و افزود: والدین باید به مسئله تربیت و حجاب فرزندان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

نجفی اضافه کرد: 70 درصد شخصیت فرزندان در خانواده و 30 درصد آن در جامعه شکل می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه والدین نباید به نحوه پوشش فرزندان خود بی‌توجه باشند، تصریح کرد: والدین می‌توانند با زبان نصیحت و تبلیغ حجاب فرزندان خود را با آسیب‌های بی‌حجابی در جامعه آشنا کنند.

انتهای پیام/73008/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول