اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری

عملیات اجرایی مجتمع رفاهی، فرهنگی، ورزشی و مذهبی اسفرنجان آغاز شد

با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری، عملیات اجرایی مجتمع رفاهی، فرهنگی، ورزشی و مذهبی روستای اسفرنجان از توابع گلپایگان آغاز شد.

عملیات اجرایی مجتمع رفاهی، فرهنگی، ورزشی و مذهبی اسفرنجان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان ظهر امروز و با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری، امام‌جمعه، فرماندار و مسئولان شهرستانی عملیات اجرایی مجتمع رفاهی، فرهنگی، ورزشی و مذهبی روستای اسفرنجان از توابع گلپایگان آغاز شد.

مهندس طراح و ناظر مجتمع رفاهی، فرهنگی و ورزشی روستای اسفرنجان در حاشیه این مراسم بیان کرد: عرصه این زمین 13هزار متر‌مربع و موقوفه مرحوم پدر آیت الله محمدی گلپایگانی است و در فاز نخست که 5هزار متر‌مربع است، عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی، اقامتی و رفاهی، مذهبی، ورزشی کتابخانه آغاز می‌شود.

حسین مرادی با بیان اینکه سالن چندمنظوره 2 هزار و 500 متر زیربنا دارد، تصریح کرد: از این فضا برای تعزیه خوانی، ورزش و مراسم ملی مذهبی استفاده می‌شود.

وی همچنین به موقعیت این مجموعه در مسیر مواصلاتی شهرهای غرب به مرکز کشور اشاره کرد و گفت: برای رفاه حال مسافرین رستوران و مراکز اقامتی و پذیرایی نیز احداث می‌شود.

مهندس طراح و ناظر مجتمع رفاهی، فرهنگی و ورزشی روستای اسفرنجان خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود عملیات اجرایی این مجتمع کمتر از دو سال به پایان برسد.

مرادی تصریح کرد: برای احداث مجتمع فرهنگی، ورزشی، مذهبی اسفرنجان حدود 2 میلیارد تومان هزینه پیش بینی شده است که این مقدار هزینه با مشارکت مردم و خیرین و کمک بخش خصوصی صورت می‌گیرد و هیچ اعتبار دولتی برای این پروژه در نظر گرفته نشده است.

وی همچنین به احداث هنرستان فنی در این مجتمع اشاره کرد و گفت: همزمان با احداث مجتمع فرهنگی، ورزشی، مذهبی عملیات ساخت هنرستان نیز شروع می‌شود و این امر کمک زیادی به دانش آموزان ساکن در این روستا و روستاهای هم‌جوار می‌کند و همچنین موجب اشتغال زایی در منطقه می‌شود.

مهندس طراح و ناظر مجتمع رفاهی، فرهنگی و ورزشی روستای اسفرنجان تاکید کرد: پس از احداث هنرستان این مرکز آموزشی به آموزش و پرورش تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/63014/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول