اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در لیگ سیزدهم

بازیکن تیم ملی فوتبال جوانان به صبای قم پیوست

بازیکن تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان با عقد قراردادی به صورت رسمی برای بازی‌های لیگ سیزدهم به تیم فوتبال صبای قم پیوست.

بازیکن تیم ملی فوتبال جوانان به صبای قم پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کادر فنی تیم فوتبال صبای قم در راستای جذب بازیکنان مورد نظر خود به منظور حضوری موفق در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، بازیکن آینده‌دار و عضو تیم ملی جوانان کشورمان را جذب کرد.

این بازیکن روزبه چشمی است که پیش از این پیراهن تیم پرسپولیس تهران را به عنوان یکی از بازیکنان آینده دار فوتبال کشورمان بر تن می‌کرد و اکنون برای حضور در سیزدهمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با مسئولان باشگاه صبای قم به توافق رسیده است.

در حالی‌که در روزهای پایانی نقل و انتقالات، باشگاه‌های مختلف لیگ برتری تمام حواس خود را به جذب بازیکنان مطرح معطوف کرده بودند، توافق با روزبه چشمی به عنوان یکی از چند خرید این فصل صبا در حالی اتفاق افتاد که به نظر می‌رسد نگاه محمد مایلی‌کهن به تیم صبا در لیگ سیزدهم نیز میدان دادن به بازیکنان جوان و آینده‌دار در کنار مهره‌های با تجربه است.

روزبه چشمی؛ مهاجم جدید تیم فوتبال صبای قم یکی از بازیکنان سابق باشگاه مقاومت تهران و همچنین تیم سرشناس پایتخت یعنی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بود که در لیگ سیزدهم با پیراهن صبا به میدان می‌رود.

این بازیکن جوان و سرعتی که سابقه بازی در تیم پرسپولیس تهران را دارد، در باشگاه صبای قم حضور یافت و قرارداد خود را با این تیم به امضا رساند تا در سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال با پیراهن صبای قم به میدان برود.

روزبه چشمی در ترکیب تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان نیز حضور داشت و در مرحله انتخابی رقابت‌های فوتبال قهرمانی جوانان آسیا نیز برای تیم ملی فوتبال کشورمان بازی کرده است اما نتوانست با تیم ملی به مسابقات جوانان جهان راه یابد.

این بازیکن جوان و خوش آتیه در حالی در سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با پیراهن تیم فوتبال صبای قم به میدان می‌رود که در لیگ سیزدهم، صبای قم بازیکنان بزرگی همچون غلامرضا عنایتی و کیوان امرایی را نیز در خط حمله خود دارد.

همچنین صبای قم از فصل گذشته مهاجم جوان و آماده‌ای همچون میلاد سلیمان فلاح را نیز در ترکیب خود دارد که حضور روزبه چشمی در کنار عنایتی، امرایی و همچنین فرید کریمی مهاجم دیگر تیم صبا می‌تواند این تیم را به یکی از تیم‌های قدر لیگ سیزدهم تبدیل کند.

فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز دوم مرداد آغاز می‌شود و صبای قم در گام نخست به مصاف تیم ملوان بندر انزلی خواهد رفت.

انتهای پیام/78002/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول