اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به ارزش 220 هزار میلیارد ریال صورت گرفت

انعقاد 184 تفاهم‌نامه در پانل عمران و توسعه شهری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی از انعقاد 184تفاهم‌نامه به ارزش 220 هزار میلیارد ریال در پانل عمران و توسعه شهری چهارمین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری خبر داد.

انعقاد 184 تفاهم‌نامه در پانل عمران و توسعه شهری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مرتضی موحدنیا ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بخش خصوصی و شهرداری‌های استان در چهارمین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری، 184 تفاهم‌نامه به ارزش 220 هزار میلیارد ریال امضا کردند.

وی با اشاره به ویژگی‌های چهارمین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری، خاطرنشان کرد: حضور فعال 13 شهرداری استان در کنار شهرداری تبریز یکی از ویژگی‌های برجسته این دوره از همایش بود که این شهرداری‌ها، 28 تفاهم‌نامه به ارزش 14 هزار میلیارد ریال با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی امضا کردند.

موحدنیا با بیان اینکه شهرداری تبریز هم در این همایش 95 بسته و پروژه سرمایه‌گذاری به ارزش 300 هزار میلیارد ریال ارایه کرده بود، افزود: بنا به اعلام شهرداری تبریز، 156 تفاهم‌نامه به ارزش 205 هزار میلیارد ریال در حوزه عمران و توسعه شهری تبریز منعقد شده است.

مسئول پانل عمران و توسعه شهری چهارمین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری با اشاره به ضرورت و اهمیت مشارکت شهرداری‌ها در روند سرمایه‌گذاری، اظهار داشت: با توجه به محدودیت منابع مالی شهرداری‌ها و بودجه‌های دولتی، جلب مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در طرح‌های عمران شهری، تنها راه حل افزایش منابع مالی شهرداری‌ها و ایجاد درآمد پایدار است.

وی اظهار امیدواری کرد در صورت ادامه روند رو به افزایش مشارکت بخش خصوصی در طرح‌های عمران شهری و عملیاتی شدن تفاهم‌نامه‌های همایش سرمایه‌گذاری، شاهد تحول اساسی در کارآمدی شهرداری‌های استان باشیم. 

انتهای پیام/60002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول