اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه مبارک رمضان

بیش از 20 عنوان برنامه قرآنی در سپاه شاهرود برگزار می‌شود

بیش از 20 عنوان برنامه‌ فرهنگی و قرآنی به مناسبت ماه مبارک رمضان در سپاه شاهرود برگزار می‌شود.

بیش از 20 عنوان برنامه قرآنی در سپاه شاهرود برگزار می‌شود

مدیر تبلیغات سپاه شهرستان شاهرود امروز در گفت‏ وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن، به اجرای برنامه‌های مختلف قرآنی و فرهنگی در سطح سپاه شهرستان شاهرود اشاره کرد.

جمال‌الدین غنایی افزود: با توجه به فرا رسیدن ماه خودسازی و به منظور تقرب بیشتر به خداوند و استفاده از اعمال این ماه، برنامه‌های مختلفی در سطح سپاه شهرستان شاهرود برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: از آن جمله می‌توان به برگزاری جلسه جزءخوانی قرآن و کلاس‌های اخلاق و تفسیر برای پایوران رسمی و وظیفه ناحیه در حسینیه ثارالله اشاره کرد.

مدیر تبلیغات سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه برنامه جنگ قرآنی هر شب به مدت 30 شب در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج برای عموم مردم برگزار می‌شود، گفت: این برنامه قرآنی در قالب قرائت قرآن و همچنین برگزاری مسابقات مختلف قرآنی و برنامه‌های شاد قرآنی اجرا می‏شود.

غنایی افزود: این برنامه با همکاری واحد فرهنگی و اجتماعی سپاه شهرستان شاهرود و کانون جوانان بسیج برگزار می‌شود و از همه علاقه‏ مندان به قرآن و خانواده‌ها و به ویژه جوانان و نوجوانان دعوت می‌کنیم تا در این برنامه شرکت کنند.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده بیش از 50 محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز شهرستانی، استانی و کشوری در پایگاه‌های بسیج برگزار می‌شود.

مدیر تبلیغات سپاه شهرستان شاهرود افزود: بیش از 200 جلسه قرآن‌خوانی همراه با برنامه‌های مختلف فرهنگی، تفسیر و مسابقات نیز به همت پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت در ماه رمضان برگزار می‌شود.

غنایی با اشاره به اجرای طرح قرآنی «الحافظون» خاطرنشان کرد: این طرح برای پایوران رسمی و وظیفه با همکاری تربیت آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی‏ فقیه در سپاه شاهرود از ابتدای ماه مبارک رمضان با شرکت بیش از 20 نفر آغاز شده است.

انتهای پیام/2249/ز30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول