اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دامپزشکی جیرفت:

تأمین گوشت سالم نیازمند ارتقای تجهیزات کشتارگاهی است

سرپرست شبکه دامپزشکی جیرفت گفت: رسیدن به نقطه قابل قبول در زمینه استحصال گوشت و عرضه آن به بازار مصرف نیازمند ارتقای تجهیزات کشتارگاه این شهرستان است.

تأمین گوشت سالم نیازمند ارتقای تجهیزات کشتارگاهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان، سیدسجاد حسینی‌نسب با اشاره به اهمیت استفاده فرآورده‌های خام دامی بهداشتی اظهارداشت: استفاده از گوشت سالم و مطمئن از نیازهای مردم در سبد غذایی آنها است.

وی با بیان اینکه دستگاه لیبل‌گذاری گوشت یکی از ابزاری است که می‌تواند مردم را در استفاده از گوشت بهداشتی مطمئن کند، بیان داشت: رسیدن به نقطه قابل قبول در زمینه استحصال گوشت و عرضه آن به بازار مصرف نیازمند ارتقای تجهیزات است.

حسینی‌نسب عنوان کرد: با توجه به نیاز ارتقای تجهیزات و امکانات بهداشتی کشتارگاه دام شهرستان جیرفت با پیگیری‌های صورت گرفته توسط اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان و همکاری خوب شهرداری جیرفت دستگاه لیبل‌گذاری گوشت در کشتارگاه جیرفت راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به فواید استفاده از دستگاه لیبل‌زن لاشه افزود: تضمین صحت و سلامت گوشت‌های استحصالی و کاهش امکان ورود گوشت‌های غیربهداشتی ذبح شده خارج از کشتارگاه از فواید این سیستم است.

سرپرست شبکه دامپزشکی جیرفت خاطر نشان کرد: مردم جیرفت به داشتن لیبل بر روی لاشه‌های گوشت مصرفی خود در قصابی‌ها توجه و در صورت عدم وجود لیبل مراتب را از طریق شماره تلفن 1512 به دامپزشکی اطلاع دهند.

انتهای پیام/2655/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول