اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی میاندرود خبر داد

دستگیری 9 نفر در پرونده قتل چوپان میاندرودی

فرمانده انتظامی شهرستان میاندرود از دستگیری 9 نفر در پرونده قتل چوپان میاندرودی و یافتن گوسفندان وی در یکی از استان‌های کویری خبر داد.

دستگیری 9 نفر در پرونده قتل چوپان میاندرودی

محمدرضا جانبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان میاندرود با اشاره به وقوع یک فقره سرقت احشام در ماه گذشته در این شهرستان که منجر به قتل مالک دامداری توسط سارقان شده بود از دستگیری عوامل این جنایت خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندرود در این مورد تصریح کرد: با تلاش اطلاعاتی و پلیسی ماموران آگاهی و کلانتری شهرستان در هفته‌های گذشته، عوامل این قتل در استان گلستان شناسایی شدند.

وی با اشاره به متواری شده بودن مجرمان افزود: با انجام ساعت‌ها و روزها کار پلیسی در دو استان و با همکاری نیروی انتظامی استان گلستان در روزهای گذشته، عوامل ارتکاب به این جرم در حالی در شهرهای دیگر این استان دستگیر شدند که خود مجرمان از نحوه شناسایی مخفیگاه‌شان توسط پلسی منفعل مانده بودند.

جانبازی گفت: پس از شناسایی و دستگیری قاتلان ماموران آگاهی با پیگیری اموال مسروقه توانستند رد پای گوسفندان را در استان سمنان پیدا و تمامی احشام را دوباره به مالباختگان بازگردانند.

فرمانده انتظامی میاندرود با اشاره به دستگیری عوامل خرید و فروش گوسفندان تصریح کرد: تاکنون 9 نفر متشکل از عوامل اصلی سرقت و قتل، همچنین مالخرها دستگیر شده‌اند.

وی با اشاره به شادمانی مردم منطقه از اقدام به موقع و سریع نیروی انتظامی در این حادثه، همکاری مردمی را در موفقیت نیروی انتظامی مهم و تاثیرگذار دانست.

این مقام انتظامی با اشاره به اقتدار و سرعت عمل در برخورد با عوامل برهم ‌زننده امنیت مردم تصریح کرد: مردم باید سعی کنند برای جلوگیری از حوادث مشابه منازل و یا مراکز اقتصادی خود را به دیوارهای مناسب، درب مورد اطمینان، دوربین مداربسته و دیگر امکانات مشابه مجهز کنند تا جلوی اقدامات افراد سودجو و مجرم گرفته شود.

 فرمانده انتظامی شهرستان میاندرود در این مورد از اقدامات کارساز دادستان شهرستان میاندرود در این پرونده تقدیر کرد.

انتهای پیام/86021/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول