اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان بستک معرفی شد

فرمانده جدید نیروی انتظامی بستک طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی معرفی شد.

فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان بستک معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، فرماندار بستک صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان بستک، نیروی انتظامی را رکن اساسی تأمین امنیت فردی و اجتماعی مردم دانست و اظهار داشت: بخش مهمی از امنیت پایداری که امروز در سطح کشور ایجاد شده به واسطه زحمات و تلاش‌های شبانه روزی نیروهای مخلص و زحمتکش انتظامی است که موجبات برقراری نظم و آرامش کشور در زمینه‌های مختلف را فراهم آورده است.

محمد مشتاق‌زاده با بیان اینکه خدمات نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت جامعه بر هیچ کس پوشیده نیست، افزود: درایت و اقتدار نیروی انتظامی در برخورد با جرائم، آرامش و آسایش را برای مردم به ارمغان آورده است.

وی با اشاره به کاهش جرائم در این شهرستان ادامه داد: فعالیت و تلاش سبزپوشان نیروی انتظامی رضایت مردم بستک را به همراه داشته و ارتقای سطح معنویات و اعتقادات مردم میزان جرائم را در جامعه کاهش داده است.

فرماندار شهرستان بستک دفع فتنه‌های دشمنان را یکی از مأموریت‌های نیروی انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت در جامعه عنوان کرد و افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی عزت، استقلال، خودباوری و امنیت پایدار در جامعه حاکم است.

مشتاق زاده مردم‌داری توأم با اقتدار را لازمه اعتلای نام نیروی انتظامی در جامعه دانست و اظهار داشت: مدیران در نظام جمهوری اسلامی باید در عمل، معنای واقعی خدمت به مردم که صاحبان واقعی کشور هستند را به اثبات برسانند.

در این مراسم از زحمات و خدمات ارزشمند سرهنگ غلامرضا نجابت فرمانده سابق نیروی انتظامی بستک قدردانی و سرهنگ عبدالرضا ضربت به عنوان فرمانده جدید انتظامی این شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/88007/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول