اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان استان مرکزی:

دعوت 4 ورزشکار و مربی استان مرکزی به اردوی تیم ملی فوتبال و گلبال

رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان استان مرکزی از دعوت چهار نفر از ورزشکاران و مربیان ارزنده این استان به اردوی تیم ملی فوتبال و گلبال خبر داد.

دعوت 4 ورزشکار و مربی استان مرکزی به اردوی تیم ملی فوتبال و گلبال

رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: دومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال پنج نفری کشورمان از فردا در کرمان برگزار می‌شود که اکبر شوشتری به عنوان بازیکن به این اردو دعوت شده است.

وی تصریح کرد: تیم ملی فوتبال پنج نفری خود را برای حضور در تورنمنت بین‌المللی 2013 تایلند آماده می‌کند که جواد فلفلی مربی شایسته این استان مسئولیت سرمربیگری این تیم را بر عهده دارد.

رئیس هیئت نابینایان استان مرکزی گفت: تیم ملی گلبال نوجوانان نیز در حال آماده‌سازی خود برای حضور در مسابقات آسیایی است که رضا چقایی به عنوان مربی و یونس میرزایی به عنوان بازیکن به این اردو دعوت شده‌اند.

رسولی افزود: جواد فلفلی سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره بیش از پنج سال است که به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب می‌شود که این افتخار بزرگی برای استان به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: هم اکنون رشته‌های دو و میدانی، گلبال، شطرنج، فوتبال و پاورلیفتینگ در این هیئت راه‌اندازی شده که به دلیل نبود بودجه و امکانات لازم امکان فعال‌ سازی سایر رشته‌ها وجود ندارد.

انتهای پیام/87006/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول