اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم خبر داد

اختصاص وام 100 میلیون تومانی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم گفت: به منظور نوسازی ناوگان حمل و نقل اتوبوسی به متقاضیان واجد شرایط وام 100 میلیون تومانی با بهره 15 درصد پرداخت می‌شود.

اختصاص وام 100 میلیون تومانی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم، محمدرضا قدسی از اختصاص وام 100 میلیون تومانی با بهره 15 درصد و دوره بازپرداخت هفت ساله برای نوسازی ناوگان اتوبوسی برون شهری استان قم خبر داد و افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها و ارائه برگ درخواست نسبت به نوسازی وسیله نقلیه خود با شرایط اعلام شده اقدام کنند.

وی با بیان اینکه اختصاص وام صرفاً مشروط به اسقاط اتوبوس فرسوده است، گفت: اتوبوس‌هایی شامل این طرح می‌شوند که حداقل در یک سال گذشته 20 هزار کیلومتر کارکرد و یا 50 سرویس در کارنامه خود داشته باشند.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم اضافه کرد: پس از ارائه مدارک و مستندات لازم و احراز مالکیت خودرو فرسوده و مطابقت کامل آن با مشخصات مندرج در فهرست اتوبوس‌های فرسوده مورد نظر متقاضی، وی برای طی مراحل اخذ وام به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای معرفی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مالک اتوبوس فرسوده تا قبل از تحویل خودروی جایگزین از سوی شرکت، ملزم به اسقاط اتوبوس فرسوده نیست و باید 15 روز قبل از تحویل خودرو نسبت به انجام مراحل اسقاط اتوبوس فرسوده خود اقدام کند.

انتهای پیام/2258/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول