اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت‌احوال سیستان و بلوچستان خبر داد

اعلام تعرفه‌های جدید دیر ثبتی وقایع حیاتی

مدیرکل ثبت‌احوال سیستان و بلوچستان گفت: به استناد بودجه سال جاری نرخ‌های جدید ثبت وقایع حیاتی برای اجرایی شدن در سال‌جاری اعلام شد.

اعلام تعرفه‌های جدید دیر ثبتی وقایع حیاتی

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ثبت‌احوال سیستان و بلوچستان، رضا راحت‌‌دهمرده اظهار داشت: در تعرفه‌های سال‌جاری، هزینه برای افرادی که در مهلت قانونی برای ثبت ولادت به ادارات ثبت‌احوال مراجعه کنند 50 هزار ریال تعیین شده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت نقش آمار به روز وقایع حیاتی در برنامه‌ریزی‌های خرد و کلان کشور، هزینه اعلام و ثبت وقایع ولادت و وفات خارج از مهلت قانونی پیش‌بینی شده است.

مدیرکل ثبت‌احوال سیستان و بلوچستان بیان داشت: هزینه ثبت ولادت بعد از مهلت قانونی تا یک ماه 100 هزار ریال، یک تا سه ماه 150 هزار ریال، سه تا شش ماه 250 هزار ریال و شش ماه و بعد از آن 500 هزار ریال در نظر گرفته شده است.

راحت‌دهمرده از هم‌ استانی‌ها درخواست کرد با مراجعه به ادارات ثبت‌احوال در مهلت قانونی برای ولادت 15 روز از تاریخ تولد و برای فوت تا 10 روز از تاریخ وقوع فوت و ثبت وقوع حیاتی مربوط فقط هزینه صدور نخستین شناسنامه رایانه‌ای که 50 هزار ریال است، پرداخت کنند.

انتهای پیام/75002/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول