اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول جمع‌آوری کمک‌های مردمی کمیته امام مهدیشهر خبر داد

اجرای 2 طرح شفا و کیسه همیاران با همکاری سپاه و کمیته امداد مهدیشهر

مسئول جمع‌آوری کمک‌های مردمی کمیته امام خمینی (ره) مهدیشهر از اجرای دو طرح شفا و کیسه همیاران با همکاری سپاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) در مهدیشهر خبر داد.

اجرای 2 طرح شفا و کیسه همیاران با همکاری سپاه و کمیته امداد مهدیشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از سپاه استان سمنان، به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان، ماه مهمانی خداوند متعال، نشست همکاری بسیج و سپاه مهدیشهر و کمیته امداد شهرستان برگزار شد. مسئول جمع‌آوری کمک‌های مردمی کمیته امام خمینی (ره) مهدیشهر در این نشست، اظهار کرد: با توجه به مأموریت کمیته امداد امام خمینی (ره) و همچنین ظرفیت‌ها و امکانات و توانمندی بسیجیان در همه عرصه‌ها خواهان همکاری و پشتیبانی بسیج و سپاه هستیم.

تقی شجاعیان با بیان این‏که سپاه و بسیج پیشگام در محرومیت‌زدایی است، اضافه کرد: دو طرح کیسه همیاران و شفا از جمله طرح‌های محرومیت‌زدایی است که با همکاری و مشارکت دو نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) و مجموعه سپاه و بسیج در ماه رمضان به اجرای دو طرح خواهیم پرداخت.

مسئول جمع‌آوری کمک‌های مردمی کمیته امام خمینی (ره) مهدیشهر، افزود: با همکاری سپاه و بسیج قطعاً به نتیجه مطلوبی خواهیم رسید که خشنودی نیازمندان را به دنبال خواهد داشت و خشنودی نیازمندان و یتیمان خشنودی خداوند را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول