اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناجا:

نیروی انتظامی از معابر مرزی دفاع می‌کند/ در مقابل مخالفان ایستاده‌ایم

فرمانده ناجا ایجاد گذرگاه‌های مرزی را زمینه‌ای برای امرار معاش مرزنشینان دانست و با اشاره به مخالفت‌هایی با این طرح، از ایستادگی انتظامی در برابر این مخالفت‌ها خبر داد.

نیروی انتظامی از معابر مرزی دفاع می‌کند/ در مقابل مخالفان ایستاده‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم پیش از ظهر امروز در جمع پرسنل و فرماندهان انتظامی کردستان و مسئولان لشکری و کشوری استان در سنندج اظهار کرد: رفع مشکلات مرزنشینان و تامین معیشت آنان مهم‌ترین اولویت‌ نیروی انتظامی بوده که با ایجاد معابر موقت مرزی زمینه تسهیل این روند فراهم شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 11 هزار نفر از مرزنشینان در شهرستان مریوان دارای کارت تردد از معابر مرزی هستند گفت: با داشتن این کارت‌ها مشکلات اقتصادی 11 هزار خانواده رفع می‌شود که ضمن ایجاد کمک به امنیت پایدار موجب رضایتمندی مردم شده است.

سردار احمدی‌مقدم به مخالفت‌های ستاد مبارزه با قاچاق کالا و افرادی چون معاون اول رئیس جمهوری با طرح گذرگاه‌های موقت مرزی اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی در راستای اجرای این حرکت در مقابل این حملات ایستاده و از آن دفاع می‌کند چرا که رضایت‌مندی مردم و افزایش ضریب امنیتی را بالا می‌برد.

وی افزود: ‌مخالفت با این گذرگاه‌های مرزی که محلی برای امرار معاش تعداد زیادی از مرزنشینان است تنها در صورتی می‌تواند منطقی باشد که زمینه دیگری برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مرزنشینان فراهم باشد.

فرمانده ناجا افزود: بسته شدن راه‌های معیشتی مردم بدون آنکه اقدامی برای رفع نیازهای شود موجب نارضایتی و تغییر دیدگاه مردم به ویژه مرزنشینان نسبت به نظام خواهد شد.

وی در ادامه از تلاش‌های و اقدامات نیروی انتظامی استان کردستان در راستای تامین امنیت تقدیر کرد و گفت: استان کردستان در شاخصه‌های ارزیابی عملکرد در بین 22 استان کشور رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

احمدی‌مقدم همچنین به پیشرفت‌های استان کردستان از سال 59 به بعد اشاره کرد و با بیان اینکه برای رسیدن به این نقطه شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردیم گفت: بسیاری از نیروهای بومی استان در راستای حفظ امنیت در این نقطه مرزی در سال‌های 58 و 59 خونشان را فدا کردند.

وی تصریح کرد: جداسازی صف ضدانقلاب از مردم عادی و تلاش در راستای بازگشت فریب‌خوردگان به دامان ملت از دیگر توفیقاتی بود که در سایه تلاش‌های نیروهای بومی و غیربومی در اول انقلاب در این منطقه شاهد بودیم.

احمدی‌مقدم به تعامل بسیار خوب مردم و نیروهای انتظامی اشاره کرد و گفت: کردستان در بحث تامین امنیت و توسعه و آبادانی به یک ثبات پایدار رسیده و مردم انقلاب اسلامی را متعلق به خود می‌دانند.

فرمانده ناجا در پایان گفت: حرف و اول و آخر نیروی انتظامی مردم‌داری است و مردم این خطه مرزی از ایران اسلامی هم نظام را از خود می‌دانند.

انتهای پیام/79002/س40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول