اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای مرداد ماه امسال صورت می‌گیرد

برگزاری نمایشگاه سنگ، سرامیک و چینی‌آلات بهداشتی در قم

نمایشگاه سنگ، نما، کاشی سرامیک، چینی آلات بهداشتی ساختمان از ابتدای مرداد ماه سال جاری به مدت سه روز در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه سنگ، سرامیک و چینی‌آلات بهداشتی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مجتبی علیشاهی امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری نمایشگاه سنگ، نما، کاشی سرامیک و چینی‌آلات بهداشتی ساختمان در قم خبر داد و اظهار کرد: در این نمایشگاه از تولیدات داخلی به صورت جدی حمایت می‌شود.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال با نام «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» توسط رهبر معظم انقلاب بیان داشت: حماسه سیاسی با حضور پر شور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها محقق شد و اکنون وقت آن رسیده است که حماسه اقتصادی نیز در کشور محقق شود.

مدیر برگزاری نمایشگاه سنگ، نما، کاشی سرامیک و چینی‌آلات بهداشتی ساختمان تحقق حماسه اقتصادی را مشروط به حمایت از تولید داخلی و به حرکت انداختن چرخه اقتصاد داخلی عنوان کرد.

وی هدف از برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها را حمایت از تولید داخلی و معرفی توانمندی‌های تولیدکنندگان ذکر کرد و گفت: در این راستا غرفه‌های نمایشگاه به شرکت‌های داخلی با تخفیف ویژه واگذار شد.

علیشاهی با تاکید بر اینکه در چند سال گذشته توجه چندانی به صنعت قم نمی‌شد تصریح کرد: با در نظر گرفتن جایگاه استان قم برای اجرای پروژه‌های نمایشگاهی وارد عمل شدیم و به صورت علمی کار خود را آغاز کردیم.

وی بیان داشت: از زمان ورود این شرکت به بحث اجرای پروژه‌های نمایشگاهی 30 نمایشگاه گوناگون برگزار شد که نمایشگاه جهیزیه عروس از جمله نمایشگاه‌هایی بود که با استقبال مطلوبی از سوی مردم روبه‌رو شد.

مدیر برگزاری نمایشگاه سنگ، نما، کاشی سرامیک و چینی‌آلات بهداشتی ساختمان اضافه کرد: برگزاری برخی از نمایشگاه‌ها برای نخستین بار توسط این شرکت انجام شده و در تقویم نمایشگاهی گنجانده شد.

وی تعداد نمایشگاه‌هایی که امسال به مدیریت این شرکت برگزار می‌شود را 12 نمایشگاه ذکر کرد و بیان داشت: توانمندی‌های صنعتی و معدنی نخستین نمایشگاهی بود که امسال با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت پیش از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برگزار شد.

علیشاهی نمایشگاه بعدی را نمایشگاه سنگ، نما و کاشی عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه از روز اول مرداد ماه سال جاری آغاز به کار خواهد کرد.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 18 تا 24 برای بازدید از این نمایشگاه به محل دائمی نمایشگاه‌ها واقع در انتهای خیابان خاکفرج جنب سازمان جوانان مراجعه کنند.

مدیر برگزاری نمایشگاه سنگ، نما، کاشی سرامیک و چینی‌آلات بهداشتی ساختمان ادامه داد: در این نمایشگاه 30 شرکت گوناگون سنگ، نما و کاشی که بیشتر آنها داخلی هستند حضور دارند.

وی با اشاره به حضور شرکت‌های تولیدی خارج از استان در این نمایشگاه ابراز داشت: در این نمایشگاه دو غرفه از اصفهان، یک غرفه از کاشان و یک غرفه از محلات حضور دارند و سایر غرفه‌های این نمایشگاه به شرکت‌های داخلی اختصاص دارد.

علیشاهی با ذکر عناوین و تاریخ نمایشگاه‌های بعدی بیان داشت: نمایشگاه صنعت خودرو، نیرو محرکه، قطعات و صنایع وابسته از 9 تا 12 مرداد، نمایشگاه صنعت برق، تجهیزات و صنایع وابسته 22 تا 25 مرداد و نمایشگاه صنعت چاپ، تبلیغات، بسته‌بندی و صنایع وابسته دو تا 5 مهر برگزار خواهد شد.

*برگزاری 11 نمایشگاه صنعتی تا پایان سال

وی نمایشگاه‌های استاندارد (صنعت و ساختمان) در تاریخ 22 تا 25 مهر، بورس بانک و بیمه از 30 مهر تا سه آبان ماه، دوربین‌های مداربسته سیستم‌های حفاظتی و امنیتی از پنجم تا هشتم آذر و نمایشگاه پژوهش، نوآوری و فناوری‌های نوین را از دیگر نمایشگاه‌های امسال ذکر کرد.

مدیر برگزاری نمایشگاه سنگ، نما کاشی، سرامیک و چینی آلات ساختمان ادامه داد: نمایشگاه‌های مواد شوینده، پاک کننده، سلولزی و صنایع وابسته از پنجم تا هشتم دی ماه، لوازم خانگی از 24 تا 27 دی ماه و نمایشگاه بهره‌وری و بهینه‌سازی در مصرف انرژی نیز از هشتم تا 11 بهمن برگزار می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری این نمایشگاه‌ها با معرفی برترین‌ها اشاره و بیان کرد: از بزرگ‌ترین کلینیک صنعتی GSK دعوت شده است تا با در نظر گرفتن استانداردها و در نظر گرفتن اصول علمی بهترین برندها معرفی شوند.

انتهای پیام/78005/ق40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول