اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اسدآباد:

کمک‌رسانی به نیازمندان منجر به فقرزدایی می‌شود

امام جمعه اسدآباد گفت: کمک‌رسانی به نیازمندان منجر به فقرزدایی در جامعه می‌شود.

کمک‌رسانی به نیازمندان منجر به فقرزدایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حجت‌الاسلام سید موسی حسینی‌مجد ظهر امروز در جلسات ستاد امر به معروف و نهی از منکر و شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسدآباد سرکشی از فقرا، ترویج ایثار و کمک‌رسانی به نیازمندان را مهم دانست و افزود: توجه به این امر منجر به فقرزدایی می‌شود.

وی با اشاره به قرائت ترتیلی قرآن کریم در مسجد جامع اسدآباد از مسئولان ادارات و نهادها خواست با حضور خود در این مراسم موجب دلگرمی و استقبال بیشتر مردم شوند.

امام جمعه اسدآباد در ادامه روزه‌خواری در ملأ عام را امری حرام خواند و گفت: برخی از روی ناآگاهی به روزه‌خواری می‌پردازند که باید با تذکر لسانی و برخورد نرم این افراد را از این کار باز داشت.

وی از نیروی انتظامی خواست با بازرسی و کنترل نامحسوس از اماکن عمومی و رستوران‌ها روزه‌خواری را به حداقل برسانند.

حسینی‌مجد با تأکید بر احیای معروفات در جامعه از روحانیون خواست در زمینه امر به معروف و نهی از منکر بیش از پیش تلاش کنند.

وی از اعزام  50 روحانی در روز میلاد امام حسن مجتبی (ع) به روستاها خبر داد و گفت: این روحانیون برای ترویج فرهنگ پرداخت زکات به روستاها اعزام می‌شوند.

فرماندار اسدآباد نیز همکاری و تعامل دهیاران با روحانیون اعزامی به روستاها را خواستار شد و گفت: در این زمینه هرگونه امکاناتی را در اختیار روحانیت قرار می‌دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی اسدآباد نیز با بیان اینکه تاکنون در اسدآباد موردی از روزه‌خواری در ملأ عام مشاهده نشده، اظهار داشت: نظارت مستمر از اماکن عمومی، غذاخوری‌ها و رستوران‌ها در ماه مبارک رمضان انجام شده و همچنان ادامه دارد.

محسن اقبالیان از برگزاری کلاس‌های قرآنی و نورالمبین در ماه مبارک رمضان در ستاد نیروی انتظامی خبر داد و گفت: در امر خیرخواهانه‌ای بیش از 30 نفر از کارکنان ناجا برای نخستین ‌بار سرپرستی 45 یتیم را به عهده گرفتند.

انتهای پیام/89008/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول