اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان:

احداث کتابخانه یکی از نیازهای پارک بانوان زنجان است

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان گفت: احداث کتابخانه یکی از نیازهای پارک بانوان زنجان است.

احداث کتابخانه یکی از نیازهای پارک بانوان زنجان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آذر آوازه پیش از ظهر امروز در انجمن کتابخانه‌های عمومی و مطالعه مفید استان زنجان اظهار کرد: پارک بانوان زنجان از ظرفیت خوبی برخوردار است.

وی تصریح کرد: به زودی سالن چند منظوره پارک بانوان برای استفاده موثر از فضای این پارک افتتاح می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان با بیان اینکه امید است با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان مرکز مطالعه و کتابخانه در پارک بانوان احداث شود، گفت: با احداث کتابخانه بانوان، مادران و دانشجویان می‌توانند با حضور در فضای سبز از کتابخانه این پارک نیز استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه در بخش کودکان کتابخانه بانوان می‌توانند از برنامه‌های قصه‎گویی نیز استفاده کنند، افزود: امید است نهاد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان و خیرین کتابخانه‎ساز به راه‎اندازی کتابخانه در پارک بانوان نیز توجه کنند.

در ادامه معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به انجمن خیرین کتابخانه‎ساز اشاره و اظهار کرد: امید است با تشکیل این انجمن گام موثری در احداث کتابخانه‌ها برداشته شود.

ابراهیم قاسمی با بیان اینکه بیشتر نهادها برای همکاری با انجمن خیرین کتابخانه‎ساز اطلاعات کافی ندارند، تصریح کرد: صدا و سیما و مطبوعات استان زنجان می‌توانند با تبلیغات موثر اطلاعات لازم را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهند.

وی به برگزاری نخستین همایش خیرین کتابخانه ساز در مرداد ماه جاری اشاره کرد و گفت: نهاد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان می‌تواند با تشکیل کمیته‌های مختلف از مشارکت و نظرات دستگاه‌ها برای پیشبرد اهداف این جشنواره استفاده کند.

معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه نهاد کتابخانه‌های عمومی در دو حوزه سخت‎افزار و نرم‎افزار فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: ایجاد کتابخانه مرکزی جزو اهداف سخت‎افزاری این نهاد محسوب می‌شود.

در ادامه مدیرعامل شرکت مخابرات استان زنجان اظهار کرد: استان زنجان به احداث کتابخانه دیجیتال نیاز دارد.

نیکنام جدیدی با تاکید بر اینکه با احداث این کتابخانه از بیشتر هزینه‌های مربوط به حوزه کتاب کاسته می‌شود، اظهار کرد: مخابرات استان زنجان پهنای باند برای راه‎اندازی این کتابخانه را در اختیار دارد.

وی با اشاره به اینکه حدود 90 درصد روستاییان از اینترنت موبایل استفاده می‌کنند، گفت: با راه‎اندازی کتابخانه دیجیتال روستاییان نیز به راحتی می‌توانند از این امکانات استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان زنجان همچنین به برگزاری جشنواره خیرین کتابخانه‎ساز در استان زنجان اشاره کرد و افزود: شرکت مخابرات استان نمی‌تواند در بحث تامین بودجه این جشنواره نهاد کتابخانه‌های عمومی استان را یاری کند.

وی ادامه داد: شرکت مخابرات استان می‌تواند در بحث تبلیغ جشنواره و شناسایی خیرین کتابخانه‎ساز به این نهاد کمک کند.

انتهای پیام/730087/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول