اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

راه‌اندازی درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در دشتستان

فرماندار دشتستان از راه‌اندازی درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در دشتستان خبر داد.

راه‌اندازی درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی ظهر امروز در نشست با مسئولان بیمارستان تامین اجتماعی دشتستان اظهار داشت: توجه به مسایل و مشکلات بهداشتی و درمانی در جامعه مسئله بسیار مهمی در جامعه است و در جوامع پیشرفته بیشترین خدمات در حوزه بهداشت انجام می‌شود.

وی افزود: کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی در دشتستان نسبت به سال‌های گذشته رشد خوبی داشته و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

فرماندار دشتستان از راه‌اندازی درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: احداث ساختمان درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی برای خدمات‌رسانی به مردم دشتستان ضروری است و به زودی این مهم راه‌اندازی می‌شود.

خرمی تصریح کرد: زمین برای ایجاد این درمانگاه تهیه شده و مسئولان تامین اجتماعی باید در راستای اجرایی کردن این پروژه اهتمام ورزند تا مشکلات مردم در حوزه درمان کاهش یابد.تامین اجتماعی خدمات شایسته‌ای به افراد محروم و قشر ضعیف ارائه می‌کند و تداوم این خدمات باید در دستور کار باشد.

فرماندار دشتستان افزود: در بخش‌های شش‌گانه دشتستان در حوزه بهداشت و درمان کارهای خوب و شایسته‌ای انجام گرفته و البته باید کیفیت خدمات بیشتر شود.

خرمی ابراز داشت: دشتستان دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی برای پیشرفت بیشتر است و باید از این موقعیت نهایت استفاده را ببریم.

انتهای پیام/2452/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول