اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور باشکوه مردم انجام شد

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در شهمیرزاد با حضور قاری مصری

محفل انس با قرآن کریم در شهمیرزاد با حضور قاری مصری و حضور باشکوه مردم برگزار شد.

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در شهمیرزاد با حضور قاری مصری

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، پیش از ظهر امروز در ماه بهار قرآن، اولین محفل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان با حضور مسئولان و خیل زیادی از مردم شهمیرزاد در مسجد اعظم دروازه شهمیرزاد برگزار شد.

این مراسم معنوی به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر شهمیرزاد و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان و همچنین کانون فرهنگی هنری رسول ‏اعظم (ص) در شهمیرزاد برگزار شد.

محفل انس با قرآن کریم در شهمیرزاد باشکوه فراوان و با حضور قاری برجسته بین‏ المللی، علی‏ محمود محمدشمیس از کشور مصر برگزار شد و وی با تلاوتی چند از کلام وحی، روزه‏ داران این ماه مبارک را به وجد آورد.

در ابتدای این مراسم، حجت‏ الاسلام والمسلمین احمدپناه امام جمعه شهمیرزاد نیز ضمن خیرمقدم به قاری مصری و مسئولان حاضر در جلسه، نکاتی را در خصوص قرائت قرآن و عمل به آن اشاره کرد.

وی وجود بسیاری از گرفتاری‏ها و مشکلات به خصوص در برخی کشورهای مسلمان و عربی را دوری جستن از قرآن و عمل نکردن به این کتاب الهی دانستند.

شایان ذکر است شهرداری شهمیرزاد در نظر دارد تا در روزهای آتی نیز نسبت به برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور استادان و قاریان مطرح کشوری و همچنین اجرای قطعه‏ های جمع‏ خوانی توسط گروه‏های تواشیح در مساجد شهر شهمیرزاد نیز اقدام کند.

انتهای پیام/2249/ب20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول