اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب شورای شهر زنجان:

طرح تفصیلی زنجان باید بازنگری شود

منتخب شورای شهر زنجان به طرح تفصیلی طراحی شده برای شهر زنجان اشاره و تاکید کرد: این طرح باید مهندسی مجدد شود چراکه این طرح آینده شهر را با مشکلاتی مواجه می‌کند.

طرح تفصیلی زنجان باید بازنگری شود

سعید امیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان کیفیت خدمات‌رسانی به مردم و عدم رفق و فتق امور مردم را در موعد مقرر از مشکلات موجود در حوزه مدیریت شهری اعلام و اضافه کرد: عدم استفاده از ظرفیت و استعدادهای نیروی انسانی موجود در شهر از گلایه‌های مستمر قشر نخبه ساکن در شهر محسوب می‌شود که باید به آنها توجه شود.

وی به مشغولیت‌های ذهنی ایجاد شده در حوزه محیط زیست در سطح شهر زنجان اشاره و تصریح کرد: ایده‌ای برای طرح در شورای چهارم مبنی بر تبدیل شهر زنجان به یک شهر پاک و سبز دارد که بلافاصله بعد از رسمی شدن مسئولیت‌ها ارائه می‌شود.

منتخب شورای شهر زنجان برخورداری از هوا و فضای پاک و سالم را حق مردم دانست و بر ضرورت تحقق آن توسط مدیران شهری و مسئولان استانی تاکید کرد.

وی به متمرکز شدن همه خدمات شهری در مرکز شهر اشاره و تصریح کرد: اموری مانند ترافیک در شهر زنجان درست طراحی نشده است.

امیدی با بیان اینکه امکانات در خور توجهی در شهرک‌های اقماری زنجان تدارک دیده نشده است، ادامه داد: ساکنان این شهرک‌ها از عدم توزیع عادلانه امکانات شهری در ابعاد مختلف رنج می‌برند.

وی به طرح تفصیلی طراحی شده برای شهر زنجان اشاره و تاکید کرد: این طرح باید مهندسی مجدد شود چراکه این طرح در طراحی و اجرا با مشکلاتی مواجه شده است.

منتخب شورای شهر زنجان اعمال سلیقه در نحوه اجرای طرح تفصیلی را از جمله مشکلات آن اعلام و اضافه کرد: این طرح باید مورد بازنگری قرار گیرد.

وی چیدمان شهری را بر اساس طرح تفصیلی طراحی شده برای شهر زنجان دچار مشکل دانست و گفت: این طرح تفصیلی آینده شهر را در حوزه‌های مختلف خدمات‌رسانی شهری با مشکلاتی مواجه می‌کند.

امیدی با اشاره به شرح وظایف موجود در قانون شوراها تصریح کرد: اعضای شوراها می‌توانند با استفاده از این قانون اقداماتی را برای رفع مشکلات مردم برداشته و از ظرفیت‌های موجود برای رفع معضلات شهری استفاده کنند.

انتهای پیام/73004/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول