اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به ارایه خدمات به مسافرین

احداث مرکز بهداشتی درمانی گندمکار ضروری است

عضو شورای اسلامی روستای گندمکار علیا گفت: با توجه به قرارگیری چهار روستای گندمکار در مجاورت محور ارتباطی مهم خوزستان - چهارمحال و بختیاری و نیاز به ارایه خدمات به مسافرین احداث یک باب مرکز بهداشتی و درمانی در این منطقه ضروری است.

احداث مرکز بهداشتی درمانی گندمکار ضروری است

رضا حاجی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: با توجه به جمعیت 2 هزار و 700 نفری روستاهای گندمکار علیا، سفلی، وسطی و گندمکار خلیلی احداث یک باب مرکز بهداشتی و درمانی در این منطقه ضروری است.

وی با بیان اینکه این روستاها در فاصله بسیار کمی از یکدیگر قرار دارند، گفت: با توجه به قرارگیری این روستاها در مجاورت محور ارتباطی مهم خوزستان - چهارمحال و بختیاری و نیاز به ارایه خدمات به مسافرین توسعه روستا بیش از پیش نیازمند توجه و نگاه ویژه مسئولان است.

حاجی‌پور با بیان اینکه این روستا در فاصله کمتر از 25 کیلومتری سد و نیروگاه کارون چهار قرار دارد بر ضرورت توسعه زیرساخت‌ها در این منطقه تأکید کرد و گفت: استقرار مرکز شماره شش انتقال نفت گندمکار با افزون بر 200 نفر پرسنل ثابت و سیار که نفت خوزستان را به پالایشگاه اصفهان انتقال می‌دهد نیز از دیگر ضرورت‌های توسعه روستا محسوب می‎شود.

عضو شورای اسلامی روستای گندمکار علیا ادامه داد: وجود دبیرستان شبانه‌روزی دخترانه گندمکار با 150 نفر دانش‌آموز، قرار داشتن در ارتفاعات زاگرس و برف گیر بودن روستا و مشکلات مراجعه به مرکز بخش میانکوه(سرخون) به ویژه در فصل سرما و اسکان ده‌ها خانوار عشایری در فصل بهار و تابستان در این منطقه از دیگر ضرورت‌های احداث مرکز بهداشتی و درمانی روستا محسوب می‎شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورت احداث چنین مرکزی اهالی روستای بره مرده نیز از خدمات آن بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/68001/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول