اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از بین 22 داور شرکت کننده

نفرات برتر آزمون‌های آمادگی جسمانی داوران فوتبال قم معرفی شدند

مسئول کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم از مشخص شدن نفرات برتر آزمون‌های آمادگی جسمانی داوران فوتبال قم خبر داد.

نفرات برتر آزمون‌های آمادگی جسمانی داوران فوتبال قم معرفی شدند

محمد فرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: فصل جدید لیگ‌های فوتبال و فوتسال کشور در راه است و استان قم نیز همانند بسیاری از استان‌های فوتبال و فوتسال‌خیز کشور داوران متعددی در این رقابت‌ها خواهد داشت.

وی ادامه داد: داوران قمی از جمله بهترین‌های قضاوت کننده در لیگ‌های فوتبال و فوتسال کشور هستند که هم رضایت فدراسیون و هم اهالی این دو رشته را ایجاد کرده‌اند و کمتر گزارش یا گلایه‌ای از قضاوت نامطلوب داوران قمی به دست ما رسیده و این جای خوشحالی دارد.

مسئول کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم افزود: امسال نیز داوران قمی در مسابقات متعدد لیگ‌های دسته‌های مختلف فوتسال و فوتبال کشور فعالیت خواهند کرد و حتی امسال در سطح لیگ برتر فوتبال کشور نیز یک داور داریم که این نشان از پیشرفت داوری در قم است.

وی یاد آور شد: به همین منظور همانند کمیته داوران فدراسیون فوتبال که از داوران کاندیدای قضاوت در مسابقات لیگ برتر و دسته‌های مختلف تست گیری می‌کند، هیئت فوتبال استان قم نیز این مهم را انجام داده که زمینه آمادگی بیش از پیش داوران قمی را فراهم کرده است.

فرجی در ادامه از مشخص شدن نفرات برتر آزمون کتبی و تست آمادگی جسمانی داوران فوتبال و فوتسال استان قم به منظور معرفی به فدراسیون فوتبال خبر داد و اضافه کرد:‌ به همین منظور آزمون کتبی در مجموعه ورزشی تختی و تست آمادگی جسمانی داوران در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد.

وی تاکید کرد: این آزمون و تست آمادگی جسمانی طبق استاندارد‌های FIFA به انجام رسید و 22 تن از داوران فعال استان نیز در آن حضور داشتند که در نهایت افراد موفق در این آزمون معرفی شدند و دوره به کار خود پایان داد.

محمد فرجی در مورد نفرات برتر آزمون کتبی و آمادگی جسمانی اظهار داشت: در تست آمادگی جسمانی و آزمون کتبی به جز پنج نفر بقیه نفرات این آزمون‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشتند که در آزمون کتبی علی صفایی و سعید باهنر رتبه اول، حسین زمانی و مهدی محمدی رتبه دوم و ناصر جهانگیری رتبه سوم این آزمون را کسب کردند.

فرجی در مورد نفرات برتر معرفی شده به فدراسیون فوتبال اضافه کرد: از بین داورانی که در این آزمون‌ها شرکت کرده‌اند نفراتی که حد نصاب نمره از آزمون کتبی را گرفته و تست آمادگی جسمانی را با موفقیت پشت سرگذاشته‌اند، واجد شرایط برای معرفی به مسابقات کشوری هستند.

انتهای پیام/78002/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول