اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی مازندران خبر داد

پیداشدن کودک شیرخواره در نایلون زباله

مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه کودک شیرخواره‌ای را در کنار سطل زباله یکی از شهرداری‌ها درون یک نایلون زباله پیدا کردیم، گفت: ما همین طفل را بزرگ می‌کنیم.

پیداشدن کودک شیرخواره در نایلون زباله

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، روح‌الله ردایی صبح امروز در آیین افتتاحی شیرخوارگاه شکوفه، اظهار داشت: بهزیستی، غصه‌ها و قصه‌های زیادی دارد.

وی ادامه داد: یکی از قصه‌های بهزیستی، غصه‌ای است که اکنون افتتاح می‌شود.

ردایی با بیان اینکه کودک شیرخواره‌ای را در کنار سطل زباله یکی از شهرداری‌های استان درون یک نایلون زباله پیدا کردیم، افزود: ما همین طفل را بزرگ می‌کنیم، درس می‌خواند و به خانه بخت می‌رود.

این مسئول یادآور شد: اینجا کودکی داریم با نام ابوالفضل که با نامهربانی پدر و مادر، یکی از دست‌های خود را از دست داده است.

وی با اشاره به اینکه از احداث این مرکز خوشحال هستیم، گفت: استاندار مازندران همواره در اقدامات خیر، چند قدم از ما جلوتر بوده است.

ردایی با اشاره به کمک 700 میلیون تومانی استاندار مازندران به احداث شیرخوارگاه شکوفه، تصریح کرد:‌ این مرکز با هزینه 11 میلیارد ریال، احداث شد.

وی با بیان اینکه متقاضیان فراوانی داریم که تقاضای نگهداری از این کودکان را دارند، گفت: سال گذشته چراغ 50 خانواده که شرایط واگذاری داشتند، روشن شد.

مدیرکل بهزیستی مازندران خاطرنشان کرد: تجهیز کامل شیرخوارگاه شکوفه، نیازمند 300 میلیون تومان اعتبار است.

انتهای پیام/86007/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول