اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میناب:

گفتمان امام و رهبری زند‌ه‌ترین شعار در جهان است

امام جمعه میناب گفت: اکنون گفتمان امام و رهبری زنده‌ترین و اثر گذارترین شعار در جهان است.

گفتمان امام و رهبری زند‌ه‌ترین شعار در جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، حجت‌الاسلام و المسلمین میرزا حسین معتمدی‌فر در خطبه‌های امروز نماز جمعه میناب با تشریح فرازهایی از خطبه شعبانیه از رحمت، مغفرت و برکت به عنوان سه اصول زندگی معنوی و عناصر حیاتی برای یک انسان مومن نام برد و گفت: انسان همواره باید برای رسیدن به این سه عنصر تلاش کند.

وی در ادامه با اشاره به آخرین دیدار هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: آنچه بیت الغزل فرمایشات مقام معظم رهبری را تشکیل می‌داد، تلاش‌های پر حجم، پر شتاب و ایستادگی دولت های نهم و دهم پای شعارهای انقلاب و احیا ارزش‌های اسلامی بود.

معتمدی‌فر افزود: در برهه‌ای که جبهه ضد انقلاب سعی داشت گفتمان امام و انقلاب اسلامی را کمرنگ و محو کند و یا آنها را به ضد ارزش تبدیل کند دولت آنها را به خوبی در سطح بین المللی طرح و تقویت کرد به گونه‌ای که هم اکنون گفتمان امام و رهبری زنده‌ترین شعار در جهان است.

امام جمعه میناب همچنین طرح مسکن مهر را از مصادیق تلاش‌های پر حجم دولت ذکر کرد و اظهار داشت: پروژه عظیم مسکن مهر علی‌رغم مشکلات و حاشیه‌ها در برخی مناطق ولی قابلیت ارائه به دیگر کشورها را دارد.

خطیب نماز جمعه میناب در ادامه با بیان این که سفر مسئولان به مناطق تحت مدیریت یک اصل قرآنی است، نفس سفرهای هیئت دولت در دو دوره اخیر را اقدامی ارزشمند و قابل تقدیر عنوان کرد.

معتمدی‌فر «توفیقات همه دولت‌های گذشته» را مرهون هدایت‌ها و حمایت‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبری معظم انقلاب دانست و بیان کرد: دولت های آینده نیز برای موفقیت در همه عرصه‌ها می‌بایست از فرامین و توصیه‌های رهبری انقلاب خط بگیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گلایه از آب و فاضلاب روستایی هرمزگان به جهت وجود مشکل در تهیه آب آشامیدنی برخی روستای میناب از مردم خواست تا نسبت به صرفه جویی در مصرف آب تلاش کنند.

امام جمعه میناب در بخش دیگری از خطبه‌ها به تشریح شخصیت و زندگانی حضرت خدیجه (س) پرداخت و گفت: حضرت خدیجه (س) بزرگ بانوی اسلام و نخستین زن مسلمانی است که به همراه پیامبر نماز به جای آورد.

وی گفت: حضرت خدیجه (س) با صرف دارایی خود در راه اسلام موجب حفظ آن شد.

انتهای پیام/88004/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول