اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد

تقویت نیروی انسانی در فرماندهی انتظامی استان سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از برگزاری آزمون استخدامی به منظور تامین نیروی انسانی متخصص معاونت اجتماعی این فرماندهی خبر داد.

تقویت نیروی انسانی در فرماندهی انتظامی استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، محمدرضا میرزایی ظهر امروز در گفت‏ وگو با خبرنگاران در سمنان افزود: معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان با هدف تامین نیروی متخصص خود از بین داوطلبان مرد، به صورت پیمانی پنج ساله از طریق آزمون ورودی و دیگر مراحل (مصاحبه، معاینات پزشکی و ...) استخدام می‏کند.

وی تابعیت جمهوری اسلامی ایران، اعتقاد به دین مبین اسلام، التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، اعتقاد راسخ به ولایت فقیه، نداشتن سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه‏های سیاسی معارض با نظام و نداشتن سوء پیشینه کیفری را از شرایط عمومی استخدام در ناجا عنوان کرد.

میرزایی به رشته‏ های تحصیلی مورد نیاز نیز اشاره و تصریح کرد: این رشته‏ ها در قالب دو گروه تقسیم‏ بندی شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: گروه اول، رشته ‏های روان‏شناسی عمومی، بالینی، روان‏سنجی، مشاوره و راهنمایی، مددکاری اجتماعی برای خدمت در واحد مشاوره و مددکاری کلانتری‏ها استان و شهرستان‏ها را در مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر شامل می‏شود.

به گفته میرزایی، گروه دوم شامل رشته‏ های جامعه‏ شناسی، علوم اجتماعی و مردم‏ شناسی در مقطع کارشناسی برای خدمت در سایر واحدهای معاونت اجتماعی استان و شهرستان‏هاست.

این مقام مسئول گفت: بستگان درجه یک شهدا و ایثارگران، بسیجیان فعال و همچنین فرزندان کارکنان نیروهای مسلح در اولویت استخدام قرار دارند.

شایان ذکر است؛ داوطلبان استخدام برای ثبت‏ نام و کسب اطلاعات بیشتر به معاونت فرماندهی انتظامی استان سمنان به نشانی سمنان، خیابان طالقانی، نرسیده به چهارراه شهدا مراجعه و یا با شماره‏ های 3320928 و 2182841 تماس بگیرند.

انتهای پیام/2249/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول