اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس:

دولت به بهانه قاچاق، توزیع تراکتور بین کشاورزان را متوقف کرد

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: سال گذشته دولت به بهانه افزایش قاچاق تراکتور از کشور توزیع این کالا بین کشاورزان را متوقف کرد.

دولت به بهانه قاچاق، توزیع تراکتور بین کشاورزان را متوقف کرد

غلامرضا نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: اشتباهاتی که گاها از سوی مسئولان سر می‌زند به مثابه موردی که اشاره شد ناشی از نگاهی بخشی و عدم مدیریت می‌شود که پیامدهای جبران ناپذیری دارد.

وی با اشاره به اینکه دولت برای حل مشکل قاچاق تراکتور می‌توانست هزار و یک راه دیگر را در برنامه قرار دهد، افزود: دولت به جای حل مسئله، صورت مسئله این معادله را به کلی پاک کرد که این امر هم کشاورز و هم صنعتگران ما را در این حوزه در تنگنا قرار داد.

نوری اضافه کرد: دولت برای حل این مسئله به راحتی با کنترل مرزها می‌توانست از خروج تراکتور به صورت قاچاق از کشور جلوگیری کند نه اینکه با این بهانه بخش کشاورزی و مهمتر از آن مکانیزاسیون کشاورزی را نشانه رود.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس اظهار کرد: دست‌اندرکاران ما در تمام حوزه‌‌ها و بخش‌ها با صرف کمی انرژی و استفاده از روش‌های مدیریتی می‌توانند زمینه بروز بسیاری از مشکلات و موانع را حل کنند که این نگرش در بخش کشاورزی به خاطر حساسیت و ارجحیت آن که ناشی از داشتن ارتباط مستقیم با معیشت مردم است می‌تواند بیشتر مورد توجه و استقبال قرار گیرد.

وی ضمن تاکید بر دیدگاه مثبت دولت منتخب مردم برای دولت یازدهم ابراز امیدواری کرد با روی کار آمدن دولت جدید و گزینش افراد متخصص، متعهد، مدیر، مدبر و توانمند در تمام بخش‌ها به خصوص بخش کشاورزی نیاز مصرف‌کنندگان و تولیدگنندگان این حوزه را به موازات هم مورد توجه قرار دهد.

انتهای پیام/60002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول