اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست پلیس راه گیلان خبر داد

وقوع تصادف مرگبار در جاده قدیم رشت ـ قزوین

سرپرست پلیس راه گیلان از وقوع یک فقره تصادف مرگبار در جاده قدیم مسیر رشت ـ قزوین خبر داد.

وقوع تصادف مرگبار در جاده قدیم رشت ـ قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهیار رستگار بعد از ظهر امروز در نشست انتظامی استان گزارشی از وضعیت تصادفات روز گذشته را ارائه داد.

وی وقوع یک فقره تصادف رانندگی در استان اشاره کرد و متذکر شد: یک دستگاه خودروی پژو پارس که در مسیر جاده قدیم رشت‌ـ قزوین در حال حرکت بود به دلیل داشتن سرعت زیاد در سرپیچ به طرف چپ جاده منحرف شده و در همین هنگام با یک دستگاه کامیون کشنده برخورد کرد.

این مسئول افزود: در این برخورد راننده خودروی پژو پارس که جوانی 27 ساله بود به دلیل بی‌مبالاتی خود در کنترل وسیله نقلیه به شدت مجروح و در دم کشته شد.

رستگار با بیان اینکه طبق نظریه کارشناسان دلیل وقوع این حادثه تلخ، تخطی از سرعت مجاز و انحراف به چپ راننده خودروی پژو تشخیص داده شده است، از تمام رانندگان خواست تا با احترام به قوانین و مقررات و رعایت سرعت مطمئنه و مجاز از تکرار چنین حوادث ناگواری پیشگیری به عمل آورند.

وی در ادامه به جریمه 42 میلیون ریالی یک راننده حادثه‌ساز اشاره کرد و گفت: تیم گشت پلیس راه رشت‌ـ انزلی در حال کنترل تخلفات، راننده یک دستگاه هیوندای سانتافه را به دلیل ارتکاب به تخلف رانندگی متوقف کرد.

سرپرست پلیس راه گیلان ادامه داد: پس از استعلام مشخص شده که راننده 42 میلیون ریال جریمه پرداخت نشده در سیستم اجرائیات دارد و به همین منظور خودروی مذکور متوقف شد.

وی با تصریح بر اینکه پلیس راه گیلان در تیر جاری تعداد 23 دستگاه خودرو با جریمه بیش از 10 میلیون ریال را شناسایی و توقیف کرده است، یادآور شد: راننده خودروی مذکور با جریمه معوقه 42 میلیون ریالی یک رکورد محسوب می‌شود.

انتهای پیام/2300/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول