اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره بهزیستی گرمسار:

مددجویان بهزیستی توانمند می‏شوند/ رسیدگی به نیازمندان یک اولویت است

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان گرمسار با بیان اینکه با برنامه‏ ریزی‏های انجام شده مددجویان بهزیستی توانمند می‏شوند، گفت: رسیدگی به نیازمندان یک اولویت است.

مددجویان بهزیستی توانمند می‏شوند/ رسیدگی به نیازمندان یک اولویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، یوسف کلیچ در بازدید از منزل دو مددجوی توان‏بخشی و حمایتی، ضمن بیان این‏که مددجویان موفق سرمایه‏ های با ارزشی هستند، اظهار داشت: این سرمایه‏‏ ها مایه افتخار ما هستند.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان گرمسار تصریح کرد: از هرگونه کمکی برای پیشرفت و بالا رفتن به درجات عالی این مددجویان نباید کوتاهی شود.

امین شریفی، عضو شورای اسلامی شهر گرمسار نیز خدمت به معلولین و نیازمندان را توفیقی الهی دانست و گفت: معلولان و نیازمندان با داشتن امتیازات و موفقیت‏ها، باعث خوشحالی و سرافرازی ما هستند.

گفتنی است؛ در این بازدید که با حضور عضو اصلی شورای شهر گرمسار، صدیقه انصاری رئیس واحد حمایتی شهید رجایی و زهرا عباس‏ زاده مسئول واحد توان‏بخشی مجتمع 17 شهریور گرمسار انجام شد، سرپرست اداره بهزیستی شهرستان گرمسار، از مددجویان موفق با اهدای کارت هدیه تقدیر و برای آنان آرزوی توفیق و سلامتی و پیشرفت روزافزون کرد.

انتهای پیام/2249/ر/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول