اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان‌رضوی خبر داد

مرمت 6 دستگاه پل بزرگ در محورهای خراسان‌رضوی

مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی از ترمیم رویه تخریب شده و اجرای عملیات ماسه آسفالت و مرمت شش دستگاه پل بزرگ در محورهای استان، با اعتباری بالغ بر 32 هزار و 100 میلیارد ریال خبر داد.

مرمت 6 دستگاه پل بزرگ در محورهای خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی، ابراهیم صنیعی ضمن اعلام این خبر، بر عزم راهداران استان برای به صفر رساندن درصد مخاطرات جاده‌ای تأکید کرد و اظهار داشت: تمام اقدامات برنامه‌ریزی شده در مدیریت راهداری، در راستای کاهش آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای و صیانت از جان مسافران بوده است.

وی ضمن قدردانی از زحمات همکاران خود در ادارات راه و شهرسازی استان خاطرنشان کرد، با تلاش‌های شبانه‌روزی این عزیزان توانستیم موفق به کسب رتبه اول کشور در زمینه کاهش تلفات جاده‌ای در سال 91 شویم.

صنیعی با اشاره به اینکه اساسی‌ترین نیاز راهداری استان، اختصاص و ابلاغ اعتبارات به‌منظور ترمیم رویه تخریب شده راه‌های استان خراسان‌رضوی است، افزود: در ماه‌های اخیر در زمینه ترمیم رویه و مرمت ابنیه فنی بزرگ حوزه استحفاظی، اجرای ترمیم رویه و اجرای آسفالت در طول حدود 60 کیلومتر از محورهای استان اقدام شده است.

انتهای پیام/70002/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول