اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان سقز خبر داد

نصب دوربین‌های مدار بسته کنترل ترافیک در شهرستان سقز

فرماندار شهرستان سقز گفت: سیستم مانیتورینگ و نصب دوربین‌های مدار بسته در تقاطع‌ها برای کنترل ترافیک این شهرستان در سال جاری راه‌اندازی می‌شود.

نصب دوربین‌های مدار بسته کنترل ترافیک در شهرستان سقز

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، نادر فخری ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک این شهرستان اظهار کرد: ایجاد تقاطع‌های هم‌سطح و غیر هم‌سطح و احداث روگذر و زیر‌گذر از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که در آینده نزدیک در سقز اجرا خواهد شد.

فرماندار شهرستان سقز اجرای‌ این دو پروژه را از گام‌های اساسی و ماندگار برای کاهش ترافیک و روان‌سازی عبور و مرور خودروها دانست و اظهار کرد: نباید گره کور ترافیکی در سقز ایجاد شود.

فخری‌ راه‌اندازی سیستم مانیتورینگ و نصب دوربین‌های مدار بسته کنترل ترافیک در تقاطع‌های پرترافیک و پرازدحام و ورودی و خروجی‌های شهر را یکی از پروژه‌هایی اعلام کرد که در سال 92 در سقز اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: باید پروژه‌های ارزشمندی در کوتاه‌مدت‌، میان‌مدت و بلندمدت در حوزه شهری اجرا شود و با خدمت‌رسانی بهتر دین خود را به مردم‌، شهدا و نظام ادا کنیم.

فخری در ادامه خواستار اصلاح و ساماندهی وضعیت ورودی‌های شهر، چراغ‌های روشنایی معابر‌، ایمن‌سازی و زیباسازی مسیرهای تردد،‌ دعوت از شرکت‌های مشاور و انجام مطالعات میدانی در خصوص اجرای پروژه‌ها شد.

در این جلسه صابر زارعی دبیر شورای ترافیک سقز نیز گزارشی از روند اجرای مصوبه‌ها از جمله پیگیری بازدید کارشناسان استانی از ایمن‌سازی وضع جاده‌ای سقز - مریوان و بازدید برای تاسیس شهرک صنوف آلاینده ارائه داد.

 رئیس پلیس راهور سقز نیز در این جلسه از جانمایی و انجام کارهای کارشناسی با هدف نصب دوربین مدار بسته کنترل ترافیک در 20 نقطه شهر خبر داد.

مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده، بررسی میدانی و کارشناسی مستمر طرح‌های پیشنهاد شده، ‌انجام برنامه‌های محدویت ترافیکی، جلوگیری از تهدیدات انسانی و کاهش آسیب‌ها و خطاهای جانی و مالی برای شهروندان از جمله مواردی بود که در ادامه این جلسه مطرح شد.

انتهای پیام/79010/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول