اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر خبر داد

اجرای طرح «قرار مهربانی» با مشارکت هلال احمر و سازمان انتقال خون

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از برگزاری طرح « قرار مهربانی» در زمینه اهدای خون در شعب هلال احمر این استان خبر داد.

اجرای طرح «قرار مهربانی» با مشارکت هلال احمر و سازمان انتقال خون

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم شعبان‌زاده عصر امروز در جمع مدیران هلال احمر استان بوشهر اظهار داشت: با عنایت به فرارسیدن ماه مبارک رمضان ماه ضیافت نور به منظور ترویج فرهنگ احسان، نوعدوستی و مهرورزی در زمینه اهدای خون با هماهنگی سازمان انتقال خون طرح «قرار مهربانی» در شعب جمعیت هلال احمر استان بوشهر انجام گرفت.

وی افزود: در راستای این طرح انسان‌دوستانه و خیرخواهانه فراخوان عمومی واطلاع‌رسانی از طریق بروشور، پوستر و تبلیغات محیطی در کانون‌های هلال احمر برای مشارکت گسترده و وسیع اعضا صورت گرفت و تعداد 45 نفر از اعضای جمعیت هلال احمر استان بوشهر با حضور در سازمان انتقال خون 18000 سی سی از خون خود را به نیازمندان اهدا کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر عنوان کرد: کاروان نیکوکاری جهاد رمضان جمعیت هلال احمر استان بوشهر با شعار« پیشگیری، ایمنی و توانمندی» با رویکرد ابتکارات اجتماع‌محور به ازای هر شعبه یک کاروان به منظور اجرای برنامه‌ها حول محور ورزشی، تفریحی، آموزشی، معنوی، آموزش مهارت‌ها، امداد و کمک‌های اولیه، مداخلات بشردوستانه و خدمات اعتمادساز و تأکید بر ایمن‌سازی اماکن آسیب‌پذیر، بهبود اشتغال از طریق آموزش به جوانان فراخوان کرده است.

شعبان‌زاده بیان کرد: تقدیر از جوانان و دانش‌آموزان موفق و استعدادهای برتر، توانمندسازی اشخاص در زمینه مسائل بهداشتی، فرهنگی، مرمت و زیباسازی و رنگ‌آمیزی اماکن آموزشی، مذهبی، برنامه‌های آموزشی در جهت ترویج ترک عادات ناپسند، ارائه خدمات فرهنگی مانند برگزاری برنامه بومی – محلی، مسابقات قرآنی، مسابقات ورزشی از دیگر برنامه‌های این کاروان‌هاست.

وی در پایان اذعان داشت: برگزاری مراسم‌های مذهبی با محوریت هیئت حضرت علی اکبر(ع)، مسابقات کتابخوانی، برپایی نمایشگاه کتاب و عکس در روستاهای محروم و مناطق کمتر توسعه‌یافته در ماه مبارک رمضان با همکاری فرمانداری و دهداری‌ها توسط شعب جمعیت هلال احمر استان بوشهر از دیگر برنامه‌هاست.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول