اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان خبر داد

ارائه 178 میلیارد تومان تسهیلات به بخش کشاورزی کرمان

معاون استاندار کرمان میزان تسهیلات سال گذشته در بخش کشاورزی شمال استان کرمان را 178 میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: این اعتبار طی 3 ماهه پایانی سال گذشته جذب شد.

ارائه 178 میلیارد تومان تسهیلات به بخش کشاورزی کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد تکلوزاده پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیران بانک کشاورزی شمال استان کرمان اظهار داشت: بانک کشاورزی نسبت به دیگر بانک‌ها برتری‌ها و سختی‌هایی را دارد.

وی افزود: بانک کشاورزی به قشری خدمات می‌دهد که تامین کننده امنیت غذایی کشور هستند و کشوری که مواد غذایی مورد نیاز خود را تامین کند حتی اگر در دیگر عرصه‌ها پیشرفت چندانی نداشته باشد دارای اقتدار، استقلال و امنیت است.

معاون استاندار کرمان تصریح کرد: بانک کشاورزی به شمار زیادی ارباب‌رجوع خدمت‌رسانی می‌کند که این افراد تابع شرایط اقلیمی و آب و هوایی هستند و افزایش گرما و یا سرمازدگی موجب خسارت به کشاورزان و در نتیجه به تعویق افتادن اقساط بانکی آنها می‌شود.

تکلوزاده با اشاره به اینکه مسائل مرتبط با مشکلات کشاورزان به بانک کشاورزی بر می‌گردد، اذعان داشت: بانک کشاورزی استان کرمان رتبه نخست عدم وصول مطالبات را دارد، زیرا کشاورزان با مشکلات بسیاری مواجه هستند و توان پرداخت اقساط خود را ندارند.

وی همکاری و تعامل بانک کشاورزی شمال استان کرمان با مجموعه مدیریتی استان کرمان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: این بانک دارای 80 شعبه در شمال استان کرمان است که در این زمینه رتبه چهارم را دارد.

این مسئول میزان تسهیلات سال گذشته در بخش کشاورزی شمال استان کرمان را 178 میلیارد تومان ذکر کرد و ابراز داشت: این اعتبار با مدیریت مطلوب بانک کشاورزی شمال استان کرمان طی سه ماهه پایانی سال گذشته جذب شد.

تکلوزاده از ارائه یک هزار و 43 میلیارد ریال تسهیلات زودبازده توسط بانک کشاورزی شمال استان کرمان برای اجرای بیش از 5 هزار طرح خبر داد و خاطر نشان کرد: بانک کشاورزی شمال استان کرمان 100 درصد اعتبارات در بخش زودبازده را جذب کرده است.

انتهای پیام/80019/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول