اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین مطرح کرد

لزوم گسترش کاروان‌های راهیان نور دریایی با فراهم شدن زیرساخت‌های لازم

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: با توجه به استقبال قشرهای مختلف مردم به ویژه جوانان از کاروان‌های راهیان نور دریایی برای گسترش این کاروان‌ها باید زیرساخت‌های لازم در سواحل فراهم شود.

لزوم گسترش کاروان‌های راهیان نور دریایی با فراهم شدن زیرساخت‌های لازم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر سردارعلی فضلی پیش از ظهر امروز در جمع فرماندهان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بوشهر با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور دریایی امسال وارد چهارمین دوره خود می‌شود، اظهار کرد: از سال 91 تا پایان فروردین 92 بیش از چهار میلیون و 860 هزار نفر در قالب کاروان‌های راهیان نور عازم سرزمین‌های دفاع مقدس شده‌اند.

وی با اشاره به شناساندن کاروان‌های نور دریایی، افزود: جزیره مقاوم خارک بعنوان یکی از نقاط مهم و استراتژیک در دوران دفاع مقدس نقش ویژه و ارزنده‌ای در هشت سال دفاع مقدس داشت و رزمندگان اسلام در این جبهه دفاعی فداکاری و ایثار خود را به منصه ظهور رساندند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه مشتاقان حضور در کاروان‌های راهیان نور هر سال بیشتر می‌شود، بیان کرد: اعزام راهیان نور در این کاروان‌ها ضمن آشنایی با رشادت‌های رزمندگان در دریا با شاهرگ اقتصادی کشور در هشت سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

فضلی از حضور 4.8 میلیون نفر در اردوهای راهیان نور کشور خبر داد و گفت: از فروردین سال 91 تا پایان فروردین سال جاری بیش از چهار میلیون و 860 هزار نفر از مردم کشور توفیق بهره‌مندی از کربلاهای ایران در استان‌های درگیر با دشمن بعثی را کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور به یک بلوغ رسیده که هر سال توسعه کمی و کیفی آن را شاهد هستیم، اظهار کرد: هم‌اکنون با افزایش امکانات موجود، هر شب امکانات لازم برای اقامت و اسکان 100 هزار نفر در مناطق اردوهای راهیان نور را داریم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در پایان ابراز داشت: افزایش سطح کیفی اردوها از مهم‌ترین اولویت‌ها و برنامه‌های این اردوها است که امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر دست یابیم.

انتهای خبر/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول