اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجمع خیرین آمل خبر داد

کمک حدود 3 میلیارد ریالی مجمع خیران آمل به نیازمندان

مدیرعامل مجمع خیران شهرستان آمل از کمک 2 میلیارد و 802 میلیون ریالی این مجمع به نیازمندان این شهرستان خبر داد.

کمک حدود 3 میلیارد ریالی مجمع خیران آمل به نیازمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، مسعود نیک‌پور صبح امروز در هفتمین سالگرد تاسیس مجمع خیرین شهرستان آمل با اعلام اینکه در یک سال گذشته 81 مورد اهدای جهیزیه توسط این مجمع صورت گرفته است، افزود: در سال گذشته برای 50 نفر وام بانکی به جهت گره‌گشایی پرداخت شده است.

وی از اهدای کمک‌های درمانی به 39 نفر از نیازمندان این شهرستان خبر داد و یادآور شد: یکی از اقدامات مجمع خیرین برای سپری کردن مسیر درمان درست بررسی 37 مورد پرونده در این زمینه بوده که پس از مشاوره هزینه‌های درمان این افراد تقلیل یافته است.

نیک‌پور از کمک به موارد درمانی در زمینه‌های پیوند قلب، سرطان خون، آسیب‌های مغزی، بیماری‌های تیروئید در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: در سال گذشته اهدای کمک‌های مالی به 168 نفر و سبد غذایی به دو هزار و 185 نفر انجام شده است.

وی افزود: اهدای کمک‌های دانشجویی نیز در دستور کار این مجمع قرار دارد که تاکنون به‌ 37 نفر در این راستا کمک‌رسانی شده است.

مدیرعامل مجمع خیران شهرستان آمل با اشاره به اینکه این مجمع دارای چهار شعبه در روستاها و بخش‌های شهرستان آمل است، از افتتاح شعبه رینه این مجمع در سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: خیرین رینه‌ای برای افتتاح این شعبه 300 میلیون تومان کمک کرده‌اند.

نیک‌پور با بیان اینکه این مجمع برای سامان بخشیدن به معضلات اجتماعی از خیرین، صنعتگران و بخش‌های مختلف استفاده می‌کند، یادآور شد: تاکنون توانسته‌ایم در این زمینه نمره قبولی را دریافت کنیم.

انتهای ‌پیام/86011/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول