اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط پلیس آگاهی فارس صورت گرفت

متلاشی شدن باند سارقان درون خودرو در شیراز

باند سارقان درون خودرو در شیراز توسط پلیس آگاهی فارس شناسایی، متلاشی و 30 سرقت از آنان کشف شد.

متلاشی شدن باند سارقان درون خودرو در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، رئیس پلیس آگاهی فارس اظهار داشت: یکی از شهروندان به ماموران کلانتری گلشن شیراز مراجعه و اظهار می‌کند که 3 میلیون تومان وجه نقد از درون خودرو وی به سرقت رفته است.

سیروس حیدری ادامه داد: این فرد به اتفاق فردی از شهرستان نورآباد به شیراز آمده و بنا به تقاضای وی به منزل یکی از دوستانش رفته و خودرو سواری پراید خود را جلو درب منزل وی واقع در مهدی آباد شیراز پارک و پس از مراجعت به خودرو متوجه سرقت 3 میلیون تومان وجه نقد از داخل آن می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به ظن ماموران کلانتری به دوستان وی از آن منزل بازرسی و یک سری قطعات خودرو و اموال مسروقه کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فارس افزود: متهمان ابتدا منکر ارتکاب سرقت شده اما پس از ارسال پرونده به آگاهی و انجام تحقیقات به عمل آمده، از آنان علاوه بر این سرقت، 30 سرقت قطعات و لوازم خودرو در سطح شهرستان شیراز کشف شد.

حیدری عنوان کرد: سارقان مقادیری از اموال مسروقه را به فردی فروخته که فرد مالخر دستگیر، صحنه‌های جرم بازسازی، 29 نفر از مالباختگان شناسائی، اموال مکشوفه به صاحبان آن مسترد و هر سه نفر با قرار قانونی راهی زندان شدند.

کشف  109 کیلوگرم مواد مخدر در لار

بر اساس این گزارش همچنین فرمانده انتظامی لار استان فارس از کشف 109 کیلو تریاک از یک خودرو وانت پیکان، در این شهرستان خبر داد.

حسین خلیفه در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده بندرعباس به لار به یک خودرو وانت پیکان مظنون شدند و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: پس از متوقف کردن خودرو و در بازرسی از آن 109 کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در اتاق آن جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لار تصریح کرد: در این زمینه دو قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

خلیفه در پایان با هشدار به قاچاقچیان مواد مخدر خواستار همکاری بیشتر مردم این شهرستان در شناسایی سوداگران مرگ شد.

انتهای پیام/‌2448/ن/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول