اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم عنوان کرد

اطلاع‌رسانی راهپیمایی روز قدس با استفاده از ظرفیت شب‌های قدر

معاون فرهنگی سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم گفت: استفاده از ظرفیت شب‌های قدر در تبلیغات برای شرکت مردم در راهپیمایی روز قدس اثرات فراوانی دارد.

اطلاع‌رسانی راهپیمایی روز قدس با استفاده از ظرفیت شب‌های قدر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید احمد حسینی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد اظهار داشت: مردم استان قم از مبادی مختلف به جمع راهپیمایان می‌پیوندند و لازم است تسهیلات ویژه‌ای برای آنها در نظر گرفته شود.

وی با تاکید بر توزیع کلاه‌های آفتابی برای شرکت‌کنندگان و نیز افزایش آب‌پاش‌ها به منظور رفاه بیشتر راهپیمایان افزود: می‌توان تسهیلاتی را هم برای کودکان شرکت‌کننده در راهپیمایی در نظر گرفت.

معاون فرهنگی سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم خاطرنشان کرد: لازم است ائمه جماعات مساجد استان قم اطلاع‌رسانی لازم برای شرکت مردم در راهپیمایی روز قدس و تشویق مردم برای حضور حماسی در این عرصه را انجام دهند.

این مسئول ادامه داد: استفاده از ظرفیت شب‌های قدر در تبلیغات برای شرکت مردم در راهپیمایی اثرات فراوانی دارد و می‌توان از شب بیست و سوم استفاده بهتری داشت.

حسینی خواستار هماهنگی همه نهادها و دستگاه‌ها و نیز ائمه جمعه به منظور برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس عنوان داشت: همه فعالیت‌ها باید بر اساس بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مرکز باشند.

انتهای پیام/78004/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول