اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگی سازمان بسیج سازندگی سپاه استان زنجان خبر داد

اعزام 3156 دانش‌آموزان زنجانی به اردوهای طرح هجرت

مدیر فرهنگی سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: تاکنون سه هزار و 156 دانش‌آموزان در اردوهای طرح هجرت به روستاهای استان زنجان اعزام شده‌اند.

اعزام 3156 دانش‌آموزان زنجانی به اردوهای طرح هجرت

جواد احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برگزاری اردوهای جهادی و طرح هجرت اشاره کرد و اظهار داشت: دانشجویان از ابتدای تابستان سال‌جاری به اردوهای جهادی اعزام شدند.

وی اضافه کرد: دانشجویان بسیجی در این اردوها خدمات مختلفی به روستاهای محروم و فاقد امکانات ارائه می‌دهند.

مدیر فرهنگی سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را از اهداف بسیجیان در اردوهای جهادی دانست و افزود: خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و شناسایی زمینه‌های ایجاد اشتغال از دیگر اهداف این اردوها است.

وی، ترویج فرهنگ کار و تلاش و تقویت و توسعه فعالیت‌های گروهی را از دیگر برنامه‌های اردوهای جهادی و طرح هجرت دانست و خاطرنشان کرد: کمک به دولت در کاهش هزینه‌ها و تسریع در انجام پروژه‌های کوچک و تثبیت و افزایش دلبستگی مردم به نظام از دیگر اهداف بسیجیان است.

احمدی اذعان داشت: گروه‌های جهادی دانشجویی، دانش‌آموزی، مساجد و محلات، بسیج جامعه پزشکی، بسیج مهندسین، فرهنگیان، طلاب، روحانیون و سایر اقشار به روستاهای دورافتاده و مناطق شهری اعزام و فعالیت‌های مختلفی را انجام می‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه این اردوها با همکاری و پشتیبانی اکثر دستگاه‌های اجرایی استان و سازمان‌های بسیج اقشار و بسیج سازندگی برگزار می‌شود، متذکر شد: این اردوها در زمینه‌های فرهنگی، خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی در روستاها برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگی سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اضافه کرد: بهسازی، زیباسازی، تجهیز مدارس و خدمات آموزشی، علمی، بهداشت و درمان، عمران و سازندگی از دیگر فعالیت‌های دانشجویان و دانش‌آموزان است.

وی تعداد دانشجویان در اردوهای جهادی را یک‌هزار و 128 نفر اعلام کرد و افزود: 3 هزار و 156 نفر از دانش‌آموزان در اردوهای طرح هجرت به روستاها اعزام شده‌اند.

احمدی ادامه داد: همچنین 188 نفر از طلاب و فرهنگیان نیز در اردوهای جهادی حضور دارند.

انتهای پیام/73008/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول