اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین عنوان کرد

برطرف کردن مشکلات اقتصادی مددجویان کمیته امداد با اشتغال‌زایی

استاندار قزوین گفت: با ترویج تفکر اشتغال‌زایی در بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) می‌توان بیشتر مشکلات اقتصادی آنان را برطرف کرد بر این اساس باید مسئولان نظام همت مضاعفی در این راستا داشته باشند.

برطرف کردن مشکلات اقتصادی مددجویان کمیته امداد با اشتغال‌زایی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، احمد عجم در جشن توانمندی 1750 خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین که در سالن آمفی تئاتر شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان پردیس برگزار شد، با بیان اینکه خودکفا شدن خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین به آنان هویت مستقل می‌دهد، اظهار داشت: باید تفکر اشتغال‌زایی در بین آنان بیشتر ترویج یابد.

وی با بیان اینکه جامعه روحانیون همواره در عرصه‌های مختلف برای تحقق اهداف مقدس نظام اسلامی تلاش می‌کنند، بیان کرد: پیوند بین آنان با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین موجب شده تا اهداف این نهاد با سرعت بیشتری در این استان محقق شود.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه مسئولان، مردم و خیران در هدف اشتغال‌زایی و توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین کمک می‌کنند، اذعان داشت: آنان باید بدانند با کمک کردن به این امر نیک با خداوند متعال معامله می‌کنند و پروردگار پاداش و اجر عظیمی به آنها عطا می‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه برگزاری جشن خودکفایی خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین از بانشاط‌ترین و شاداب‌ترین جشن‌ها در ماه مبارک رمضان است، بیان کرد: امیدواریم هرسال در این جشن‌ها تعداد بیشتری از این خانواده‌ها توانمند شوند.

عجم یادآور شد: با بکارگیری سیاست‌ها و رویکردهای مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین نتایج مطلوبی در توانمندسازی و اشتغال‌زایی خانواده‌های زیر پوشش این نهاد به دست آمده که باید از آنان تقدیر و تشکر کرد.

استاندار قزوین اذعان داشت: احیای سنت‌های الهی مانند زکات از جمله موفقیت‌های مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین است که هر سال نیز آمار آن افزایش می‌یابد.

جمع‌آوری 7 میلیارد تومان در قزوین

وی با اشاره به اینکه در سال 84 کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین 10 میلیون تومان زکات جمع‌آوری کرد، ابراز داشت: این آمار در سال گذشته به 7 میلیارد تومان رسیده که تحقق این امر بیانگر تلاش مسئولان این نهاد بوده است.

عجم یادآور شد: مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین در احیای حوزه‌های فرهنگی نیز موفقیت‌هایی داشتند که باید بیش از گذشته تقویت شود.

استاندار قزوین با بیان اینکه تعهد استان قزوین در مسکن‌سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین 400 واحد بوده، اظهار داشت: با تلاش مسئولان مربوط این اداره کل این آمار به 650 واحد مسکن رسید که تحقق این مهم از دیگر موفقیت‌های این نهاد بوده است.

وی با بیان اینکه تحقق اهداف کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین با همدلی و مشارکت مردم، خیران و سایر نهادها بدست آمده است، ابراز داشت: همه افرادی که در احیای سنت‌های الهی به این نهاد کمک می‌کنند در دنیا و آخرت سعادتمند می‌شوند.

راه‌اندازی کارگروه اشتغال و خودکفایی روستایی در قزوین

این مسئول با اشاره به اینکه کارگروه اشتغال و خودکفایی روستایی با مسئولیت معاون برنامه‌ریزی استانداری قزوین شکل گرفته است، عنوان کرد: تاکنون 8 هزار نفر در سامانه این کارگروه ثبت‌نام کردند که این استان در این امر نیز نسبت به سایر استان‌ها پیشقدم بوده است.

استاندار قزوین عنوان کرد: استعدادهای بزرگی در حوزه‌های فرهنگی، بهداشتی و آموزشی در مدارس و دانشگاه‌ها است که با استفاده از این استعدادها می‌توان اشتغال‌زایی خوبی را در این استان ایجاد کرد.

انتهای پیام/77009/ی40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول