اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیمه اول شهریورماه

دانش‏ آموزان سمنانی به اردوی راهیان نور غرب کشور اعزام می‏شوند

اعزام دانش ‏آموزان پایه دوم متوسطه از استان سمنان به مناطق عملیاتی غرب کشور در نیمه اول شهریورماه انجام می‏شود.

دانش‏ آموزان سمنانی به اردوی راهیان نور غرب کشور اعزام می‏شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، فرمانده بسیج دانش ‏آموزی شاهرود ظهر امروز در نشست هماهنگی اعزام دانش ‏آموزان اظهار کرد: اردوی راهیان نور دانش ‏آموزان سال دوم متوسطه در درس آمادگی دفاعی در مناطق عملیاتی غرب کشور انجام می‏شود.

مهدی رنجبر افزود: با توجه به ابلاغ سازمان بسیج دانش‏ آموزی و همکاری آموزش و پرورش، این اردو برای دانش ‏آموزانی که درس آمادگی دفاعی دارند، برگزار می‏ شود.

وی خاطرنشان کرد: ثبت ‏نام این اردو با آموزش و پرورش است و دانش‏ آموزانی که سال تحصیلی جدید به پایه دوم متوسطه ارتقا می‏ یابند، می‏توانند در این اردو ثبت نام کنند.

فرمانده بسیج دانش‏آموزی شاهرود تصریح کرد: اعزام این اردو در نیمه اول شهریور ماه توسط بسیج دانش ‏آموزی انجام خواهد شد و دانش‏‏ آموزان علاقه‏ مند تا پایان مرداد ماه برای ثبت ‏نام می‏ توانند به مدارس خود مراجعه کنند.

رنجبر با بیان اینکه مناطق عملیاتی غرب کمتر شناخته شده است، افزود: دانش‏ آموزان با توجه به همین ناشناختگی بیشتر تمایل دارند که به این اردو اعزام شوند و با توجه به اعزام‏های قبل که استقبال فراوان بوده امیدواریم امسال نیز استقبال خوبی انجام شود.

فرمانده بسیج دانش ‏آموزی شاهرود بیان کرد: این اردو مانند اردوی راهیان نور جنوب برای این دانش‏ آموزان رایگان است و همه دانش‏ آموزان مقطع دوم متوسطه می‏ توانند برای اعزام به این اردو ثبت ‏نام کنند.

انتهای پیام/2249/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول