اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تبیلغات اسلامی و سوادآموزی فارس امضا کردند

تفاهم‌نامه همکاری مشترک برای ریشه‌کنی بی‌سوادی

در نشستی با حضور مسئولان آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی فارس، تفاهم‌نامه همکاری مشترک برای جذب بی‌سوادان بیشتر و ریشه‌کنی بی‌سوادی در فارس امضا شد.

تفاهم‌نامه همکاری مشترک برای ریشه‌کنی بی‌سوادی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، در این نشست معاون سواد‌آموزی آموزش و پرورش این استان گفت: هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه همکاری در راستای ایجاد رغبت و انگیزه معنوی بین مخاطبان و جذب آنان به برنامه‌های سواد‌آموزی با هدف شتاب‌بخشی به روند ریشه‌کنی بی‌سوادی است.

حسین دانشور مهم‌ترین عامل در آموزش سوادآموزان را، نیروهای واجد شرایط زیر پوشش سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان آموزش‌دهنده برشمرد و خاطرنشان کرد: با آموزش نیروهای معرفی شده از سوی سازمان تبلیغات اسلامی می‌توان آموزش را در سطح بالایی ارائه کرد.

در این دیدار مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی فارس نیز بر ضرورت همکاری لازم با آموزش و پروش برای ریشه‌کنی بی‌سوادی در این استان تاکید کرد.  

حجت‌الاسلام سید ولی‌الله محمودی نژاد گفت: این سازمان آمادگی دارد تا در شناسائی اسمی بی‌سوادان و کم‌سوادان در گروه سنی هدف و ارسال آمار و اطلاعات آنان و همچنین در جذب و ثبت‌نام از مخاطبان گروه هدف برای شرکت در برنامه سوادآموزی همکاری لازم را داشته باشد.

به گزارش فارس، دراین تفاهم‌نامه مقرر شد حق‌الزحمه آموزش‌دهندگان براساس شیوه برون‌سپاری فعالیت‌ها (سرانه به ازای هر نفر قبول شده) از سوی آموزش و پرورش پرداخت شود.

انتهای پیام/2448/ت/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول