اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان:

75 درصد جمعیت زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان زن هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: 75 درصد جمعیت زیر پوشش کمیته امداد استان زن هستند.

75 درصد جمعیت زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان زن هستند

بهرام ولی‌زاده امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: سالانه نزدیک به 40 سرفصل خدماتی در حمایت از مددجویان کمیته امداد به آنها ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مددجویان کمیته امداد شامل گروه‌های مختلفی هستند، تصریح کرد: دانش‌آموزان، دانشجویان، زنان سرپرست خانوار و سالمندان از افرادی هستند که زیرپوشش کمیته امداد قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: با برآورد صورت گرفته در حال حاضر 75 درصد از جمعیت زیرپوشش کمیته امداد استان را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند.

وی همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر 3 هزار و 600 دانش‌آموز زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان هستند، اضافه کرد: تعداد جمعیت دانشجویی و طلاب زیرپوشش این نهاد نیز یک‌هزار و 100 نفر است.

ولی‌زاده با اشاره به اینکه سالانه اقدامات مختلفی در حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان ارائه می‌شود، گفت: طی سال گذشته 8 میلیارد ریال در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و ارائه خدمات تحصیلی به دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب زیرپوشش کمیته امداد هزینه شده است.

وی با اشاره به زمینه‌سازی شرایط لازم به منظور بهره‌مندی مددجویان از بیمه‌های اجتماعی تصریح کرد: در حال حاضر 4 هزار خانوار کمیته امداد استان زنجان از بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان افزود: همچنین در حال حاضر نزدیک به 17 هزار نفر مددجوی شهری زیرپوشش درمان هستند.

وی به بیمه درمانی مددجویان شهری نیز اشاره کرد و گفت: مددجویان شهری زیرپوشش بیمه درمانی هستند و 90 درصد هزینه‌های آنها از طریق نظام پزشکی خانواده و بیمه درمانی پرداخت می‌شود و 10 درصد فرانشیز را نیز کمیته امداد کمک می‌کند؛ همچنین دانشگاه علوم پزشکی و مراکز درمانی تعامل خوبی در این زمینه دارند.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول