اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کانون نماز مجتمع علوم و فنون شهید رحیمی برگزار می‌کند

برگزاری مسابقه کتابخوانی «هفت آسمان جوانی» در شهرری

مسابقه کتابخوانی «هفت آسمان جوانی» به‌صورت غیر حضوری در کانون نماز مجتمع علوم و فنون برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه کتابخوانی «هفت آسمان جوانی» در شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط‌ عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20، سعید امینی درباره برگزاری این مسابقه فرهنگی گفت: مسابقه کتابخوانی با عنوان «هفت آسمان جوانی» به‌صورت غیر حضوری ویژه بانوان و آقایان از مقطع نوجوانی تا بزرگسالان در کانون نماز برگزار می‌شود.

مدیر مجتمع علوم و فنون شهید رحیمی اظهار داشت: کتاب‌های این مسابقه از طرف کانون در اختیار علاقمندان به شرکت در این دوره از مسابقات اعطا می‌شود و این کتاب‌ها توسط حوزه فرهنگی قم در اختیار این کانون نماز قرار گرفته است.

وی در ادامه عنوان کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه پس از مطالعه کتاب به سؤالاتی که در پایان این کتاب‌ها طراحی شده است پاسخ می‌دهند و سپس پاسخنامه‌ها را به کانون نماز تحویل می‌دهند.

موسوی ادامه داد: این کتاب‌ها در ماه مبارک رمضان در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد و در پایان ماه مبارک رمضان پاسخ نامه‌ها به کانون نماز تحویل داده می‌شود و پس از تصحیح کردن به قید قرعه جوایزی اهداء می‌شود.

مدیر مجتمع علوم و فنون شهید رحیمی در پایان بیان کرد: ویژگی‌های دوران جوانی، قرآن و جوانان، ارزش و احترام جوان با ایمان و وظیفه بزرگترها درباره جوانان از سرفصل‌های این کتاب است.

بر پایه این گزارش، کتاب «هفت آسمان جوانی» توسط استاد حافظ نجفی زنجانی نوشته و در بخش فرهنگی دفتر مرجع فقید حضرت آیت‌الله العظمی فاضل لنکرانی به چاپ رسیده است.

علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می توانند به مجتمع علوم و فنون شهید رحیمی واقع در شهرری، شهرک 13 آبان، خیابان شهید جمشیدی، اردیبهشت 3، جنب مسجد امام رضا (ع) مراجعه کنند.

انتهای پیام/2462/ک/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول