اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردکان خبر داد

آموزش مبانی رایانه و اینترنت به 200 کودک اردکانی

شهردار اردکان از آموزش مبانی رایانه و اینترنت به 200 کودک اردکانی در راستای تحقق شهر الکترونیک در این شهر خبر داد.

آموزش مبانی رایانه و اینترنت به 200 کودک اردکانی

محمدعلی مروتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از اردکان اظهار داشت: شهرداری و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اردکان برای نخستین بار در استان یزد با برگزاری کلاس‌های آموزش رایانه در فصل تابستان علاوه بر پر کردن اوقات فراغت کودکان، یک گام به اهداف شهر الکترونیک که مستلزم آموزش‌های کاربردی رایانه و اینترنت به اقشار مختلف جامعه است، نزدیک شدند.

شهردار اردکان درباره این کلاس‌ها گفت: در این دوره برای تمام کودکان 5 تا 10 سال آموزش مبانی رایانه، آشنایی با سخت افزار از جمله کیس، مانیتور و ... را در نظر گرفته‌ایم.

وی افزود: علاوه بر این مباحث، آموزش ویندوز، اینترنت و ورد هم در این کلاس‌ها در نظر گرفته شده که طی این فرآیند کودکان علاوه بر آشنایی با مبانی رایانه، اینترنت، نرم افزارهای تایپ و حروف‌چینی را نیز آموزش می‌بینند.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزش رایانه برای  500 نفر از زنان خانه‌دار اردکانی در سال گذشته نیز گفت: در تابستان سال گذشته این دوره از کلاس‌ها برای بیش از 500 نفر از زنان خانه ‌دار اردکانی برگزار شد و با توجه به نتایج مثبت و اثرگذاری که به دنبال داشت، امسال این کلاس‌ها برای کودکان 5 تا 10 سال برگزار می‌شود.

مروتی از ثبت‌نام بیش از 200 دانش‌آموز در این کلاس‌ها خبر داد و افزود: تحقق شهر الکترونیک نیازمند برنامه ریزی و هدف‌گذاری است که با توجه به ضرورت آموزش همگانی، این کلاس‌ها را در ماه‌های آینده ارتقا و توسعه خواهیم داد.

به گزارش فارس، این کلاس‌ها از ابتدای تیر ماه امسال در چهار آموزشگاه دخترانه و پسرانه آغاز شده و تا پایان شهریور ماه نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/2464/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول