اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز اعلام کرد

اجرای 79 برنامه فرهنگی هنری در دستور کار شهرداری تبریز

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز از برنامه‌ریزی برای اجرای 79 برنامه مختلف و متنوع فرهنگی و هنری در طول سال جاری توسط این سازمان در شهر تبریز خبر داد.

اجرای 79 برنامه فرهنگی هنری در دستور کار شهرداری تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، سید رضا علوی در نشست بررسی عملکرد این سازمان که با حضور شهردار تبریز برگزار گردید، اظهار کرد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در سال‌های اخیر با حمایت‌های شهرداری تبریز توانسته برنامه‌های متنوعی را در شهر تبریز اجرا کند که این برنامه‌ها زمینه‌ساز ارتقای سطح نشاط و شادابی عمومی شهروندان شده است.

وی در ادامه با اشاره به اهم برنامه‌های این سازمان گفت: برگزاری جشنواره‌های متعدد و متنوع فرهنگی، هنری، برگزاری جشنواره سالانه تابستانی برای ششمین سال متوالی، آمادگی برای مشارکت در برگزاری نمایشگاه کتاب تبریز، برنامه‌ریزی برای تدوین و چاپ فرهنگ‌نامه دفاع مقدس، تولید 13 قسمت از مجموعه مستند محلات تبریز، اجرای برنامه نمای نزدیک، برگزاری خوشنویسی کتابت قرآن کریم، جشنواره کارتون‌های شهر و شهروندی، و تقویت برنامه‌های فرهنگی، هنری و آموزشی در فرهنگسرای الغدیر از مهم‌ترین اقدامات این سازمان و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز به شمار می‌رود.

علوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های فرهنگسرای بزرگ الغدیر نیز گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 87 هزار نفر از برنامه‌ها و کلاس‌های این مجموعه بهره‌مند شده‌اند.

وی در ادامه به عملکرد موسسه چاپ و نشر هاتف‌شهر وابسته به شهرداری نیز اشاره و خاطرنشان کرد: با اعمال مدیریت موثر و نیز کاهش هزینه‌ها، موسسه هاتف‌شهر عملکرد مالی موفق داشته و درآمدهای آن نیز 109 درصد محقق شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در خاتمه خواستار تخصیص و تزریق اعتبارات و بودجه‌های خاص برای برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی هنری خاص در مجموعه شهرداری تبریز شد.

انتهای پیام/60002/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول