اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خبر داد

اختصاص بیش از 2 هزار میلیارد تومان اعتبار برای زیرساخت‌های بخش کشاورزی

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال دولت 2 هزار و 141 میلیارد تومان در بخش زیرساخت کشاورزی اعتبار تخصیص داده شد.

اختصاص بیش از 2 هزار میلیارد تومان اعتبار برای زیرساخت‌های بخش کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حسین نیازآذری صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات روستای اطاقسرا و چند روستای توابع از بخش گتاب اظهار داشت: امسال دولت 2 هزار و 141 میلیارد تومان در بخش زیرساخت کشاورزی اعتبار تخصیص داده که 85 درصد آن مربوط به برق‌دار کردن چاه‌های کشاورزی است که در مناطق محروم 15 درصد خودیاری را هم تخفیف می‌دهد.

 وی افزود: این نظام هدیه امام راحل به مردم ایران بوده و امروز مسئولان در راستای منویات مقام معظم رهبری در خدمت به مردم هستند و در این نظام فاصله‌ای بین مردم و نظام نیست.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس تصریح کرد: با توجه به همه مشکلاتی که وجود داشت امسال در کمیسیون تلفیق بودجه 730 هزار میلیارد تومان از سوی دولت به مجلس ابلاغ شد که منتظر ضوابط اجرایی بودجه هستیم.

نیازآذری گفت: در بخش مسکن نیز اعتبار یک‌هزار میلیارد تومانی در نظر گرفته شد که امیدواریم در این راستا مازندران از سهم خوبی برخوردار شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخورداری از نعمت برق، آب و راه‌های مواصلاتی حق مردم است، بیان داشت: مردم صاحبان نظام هستند و باید مشکلات آنها رفع شود اما باوجود چالش‌هایی که کشور براثر تحریم‌های دشمنان با آن روبرو است تنها با اتحاد ملی می‌توان از آن گذر کرد.

 این مسئول خاطرنشان کرد: اگرچه برنامه گازرسانی برنامه‌ زمانبندی شده دو ساله است اما این زمان برای منطقه اطاقسرا مناسب نیست و به‌زودی رقم ریالی برای تسریع گازرسانی اطاقسرا اختصاص می‌دهیم.

 نیازآذری با اشاره به اینکه اطاقسرا نیاز به نگاه ویژه درامر توسعه دارد،خاطرنشان کرد: شبکه‌های برق این روستا مربوط به 30 سال قبل است و امروز زیرساخت‌های آب، برق و مخابرات در روستاها دچار فرسودگی شدند.

انتهای پیام/86009/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول