اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای افزایش کیفیت و بهره‌وری صنایع

بسته رشته‌های دانشگاهی به صنایع استان یزد ارائه شد

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه امام جواد (ع) گفت: به منظور افزایش کیفیت و بهره‌وری صنایع، بسته رشته‌های دانشگاهی از سوی دانشگاه امام جواد (ع) به صنایع استان یزد ارائه شد.

بسته رشته‌های دانشگاهی به صنایع استان یزد ارائه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، غضنفر میرجلیلی صبح امروز در جمع مسئولان دانشگاه امام جواد (ع) با تاکید بر اینکه بهره‌وری پایین، مشکل اصلی صنعت است، اظهار داشت: گام نهادن در مسیر افزایش کیفیت و بهره‌وری در صنعت، آموزش‌های لازم هماهنگ با اطلاعات روز بین‌المللی و توانایی محاوره و مکاتبه با کشورهای مرتبط با صنایع از لازمه‌های بهبود وضعیت صنعت در استان یزد است.

وی افزود: دانشگاه امام جواد (ع) یزد در راستای کمک به آموزش و افزایش بهره‌وری صنعت همچنین با توجه به نیاز بازار کار استان یزد، اقدام به تهیه یک پکیج آموزشی شامل رشته‌های، "مهندسی صنایع گرایش مدیریت سیستم و بهره‌وری" و "آموزش و بهسازی منابع انسانی" در مقطع کارشناسی ارشد و "رشته مترجمی زبان آلمانی" در مقطع کارشناسی کرده است.

میرجلیلی ادامه داد: به دلیل ارتباط ویژه و قابل توجه صنایع استان یزد با کشورهای آلمانی زبان، رشته مترجمی زبان آلمانی بر اساس مصوبه شورای گسترش آموزش عالی کشور در دانشگاه امام جواد (ع) راه‌اندازی شد که می‌تواند در برقراری ارتباط با مراکز مهم علمی و صنعتی داخلی و بین‌المللی نقش مهمی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه امام جواد (ع)، چهارمین دانشگاهی است که مترجمی زبان آلمانی را راه‌اندازی می‌کند و می‌تواند علاقمندان در جنوب و جنوب شرق کشور را جذب کند.

قائم مقام دانشگاه امام جواد (ع) یزد اضافه کرد: فارغ التحصیلان رشته آموزش و بهسازی منابع انسانی نیز علاوه بر اینکه قادر هستند فناوری‌های روز دنیا را برنامه‌ریزی کنند تا در صنایع آموزش داده شود، می‌توانند در آموزش‌های ضمن خدمت نیز فعالیت کنند.

وی بیان کرد: راه‌اندازی رشته مهندسی صنایع گرایش سیستم بهره‌وری در مقطع کارشناسی ارشد نیز در راستای کمک به بهینه سازی و افزایش کیفیت و بهره‌وری صنایع استان یزد است.

انتهای پیام/2464/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول