اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خبر داد

انجام 2200 بازرسی از اصناف دشتستان در ماه رمضان

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از انجام 2200 بازرسی از اصناف دشتستان در ماه رمضان خبر داد.

انجام 2200 بازرسی از اصناف دشتستان در ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدحسین احمدی عصر دوشنبه در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: بهبود وضعیت معیشت مردم مسئولیت مهمی است که در شرایط فعلی تمامی مسئولان باید برای تحقق آن تلاش کنند.

وی افزود: نظارت بر وضعیت قیمت کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در بازار از مسائل مهمی است که معیشت ایشان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و سازمان صنعت، معدن و تجارت با تدابیر خاص در این زمینه برنامه‌های منسجمی اجرا کرده است.

احمدی خاطرنشان کرد: اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان مهم‌ترین اقدامی است که به‌منظور کنترل وضعیت بازار در روزهای اخیر اجرا شده است.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان در ارتباط با رویکرد طرح نظارتی ویژه ماه رمضان در شهرستان دشتستان بیان داشت: با اجرای این طرح طی 25 روز بیش از دو هزار و 200 مورد بازرسی انجام شده است.

وی عنوان کرد: در اجرای این طرح، با بهره‌گیری توان نیروهای ستادی و همچنین تنظیم لیست کشیک به‌صورت شیفت صبح و عصر با برگزاری گشت‌های مشترک با سایر دستگاه‌ها به پالایش و نظارت بر چرخه تأمین و توزیع کالا می‌پردازند و این طرح تا تاریخ 18 مرداد ادامه خواهد داشت.

احمدی با تشریح اولویت‌های اجرای این طرح ابراز داشت: مواد پروتئینی، مواد لبنی، روغن، برنج، خرما، شیرینی‌جات، میوه، سبزی و ... اولویت‌های کالایی طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان را شامل می‌شوند.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان گفت: در این مدت بیش از 120 تخلف از واحدهای صنفی در دشتستان کشف شده که اعم از گرانفروشی، تقلب، عدم درج قیمت بود، که جمعاً به ارزش 85 میلیون ریال تشکیل پرونده شد و به‌منظور صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی اذعان داشت: بازرسی از انبار و سردخانه‌های کالاهای اساسی خانوار نیز در دستور کار بازرسین قرار دارد و در صورت مشاهده تخلف برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

احمدی تصریح کرد: از شهروندان محترم دشتستان انتظار داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به تلفن 124 اعلام تا در اسرع وقت به تخلفات رسیدگی شود.

انتهای پیام/2452/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول