اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فیروزکوه:

ستاد توسعه کشاورزی فیروزکوه به اهدافش نمی‏رسد

معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار فیروزکوه گفت: ستاد توسعه کشاورزی شهرستان فیروزکوه به اهداف از پیش تعیین شده نمی‏رسد.

ستاد توسعه کشاورزی فیروزکوه به اهدافش نمی‏رسد

اسماعیل اسفندیار در حاشیه جلسه ستاد طرح توسعه کشاورزی شهرستان فیروزکوه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: امتناع امور آب شرق استان تهران از اختصاص آب به پروژه‏های مصوب، توسعه بخش کشاورزی در شهرستان فیروزکوه را با انحراف مواجه کرده است.

معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار فیروزکوه افزود: روال تصمیم‏گیری و تصمیم‏سازی در این ستاد با توجه به وضعیت خاصی که برای تخصیص نهاده مهم آب به وجود آمده، تغییر یافته است.

وی گفت: علت اصلی این مهم، امتناع امور آب شرق استان تهران از واگذاری آب به عنوان مهم‏ترین و اصلی‏ترین نهاده آبادانی و اجرای طرح‏های کشاورزی است.

اسفندیار افزود: این ستاد تصمیم دارد تا از این پس از پذیرش طرح‏های جدید کشاورزی خودداری کند.

وی خاطرنشان کرد: در پیش گرفتن این رویه، حداقل از ایجاد توقعات جدید توسط بهره‏برداران و فعالان بخش کشاورزی جلوگیری و انرژی و سرمایه آنان را به سمت سایر بخش‏های اقتصادی هدایت می‏کند.

 

 

معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار فیروزکوه تصریح کرد: در این راستا، در ادامه جلسات ستاد اجرایی طرح توسعه کشاورزی بر نظارت، مدیریت و اجرای طرح‏های فعلی تاکید داریم.

وی یادآور شد: این مسئله به معنای توقف طرح‏های توسعه کشاورزی نیست، بلکه تلاش اعضای ستاد بر این است تا در اراضی که در بالادست آنها چشمه وجود داشته و حق‏آبه‏‌بر حضور ندارد، به تخصیص آب و اجرای طرح‏ها بپردازند.

این گزارش حاکی است؛ در جلسه ستاد طرح توسعه کشاورزی شهرستان فیروزکوه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، مسائل و مشکلات طرح‏های توسعه کشاورزی در روستاهای نجف‏در، حصار بن و محمودآباد و ایجاد مجتمع دامداری در شهر ارجمند مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/2568/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول